رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران :

کادر فنی تیم هندبال نفت وگاز گچساران مشخص شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۹:۵۲
کد خبر: ۴۲۵۷۱۲
کادر فنی تیم هندبال نفت وگاز گچساران مشخص شد
رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران از مشخص شدن اعضای کادر فنی تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛یعقوب شکوهی با اعلام این خبر افزود: در فصل جاری لیگ برتر هندبال مهران کیخایی به عنوان سرمربی، یعقوب شکوهی و فرهنگ نارکی مربی و مجید راستی پور سرپرستی این تیم را برعهده خواهند داشت، و احتمال دارد چند گزینه دیگری نیز به عنوان کمک به کادر اضافه شوند.

شکوهی همچنین زمان شروع تمرینات تیم هندبال بزرگسالان نفت گچساران را نیمه اول مردادماه عنوان کرد و افزود:اسامی بازیکنان تیم هندبال نفت برای فصل 96-95 تا پایان تیرماه معرفی خواهند شد.

وی اظهارداشت: تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران نیز زیر نظر علی آیشتین و با سرپرستی سعید پایاب کار خود را آغاز کرده و برای شرکت در تورنمت های استانی و ملی شرکت می کند.

رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران یادآور شد : تیم هندبال نوجوانان این باشگاه در فصل گذشته در تورنمنت بین المللی که در مشهد برگزار شد خوش درخشید واین نشان از وجود استعدادهای فراوان در این رشته ورزشی است.

شکوهی همچنین از انتخاب عباس رضا زاده به عنوان سرمربی تیم جوانان نفت و گاز گچساران خبردادو افزود: از آنجا که رده جوانان و امید از اهمیت خاصی برای تزریق در بدنه تیم بزرگسالان برخوردار است انتخاب این سرمربی کهنه کار را در دستور کار قراردادیم که در سال های آینده بتوانیم از پتانسیل های بومی گچساران استفاده بهتری داشته باشیم .

وی افزود: در فصل 95-94 هفت بازیکن رده های مختلف سنی هندبال نفت و گاز گچساران به تیم های ملی کشور دعوت شدند.

براساس این گزارش، تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در فصل 95-94 توانست نایب قهرمان لیگ برتر هندبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز