رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج

بعد از ۹ ماه و گفت‌وگو با شرکت حسابرس، بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج بلاتکلیف مانده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۵:۱۶
کد خبر: ۴۲۵۷۱۹
بعد از ۹ ماه و گفت‌وگو با شرکت حسابرس، بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج بلاتکلیف مانده است
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: کار حسابرسی از شهرداری یاسوج باید تا هفته آینده آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛صبح امروز نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور اعضای این شورا و به ریاست هدایت امیری برگزار شد. در این جلسه موضوع حسابرسی از شهرداری یاسوج مطرح و هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه، گفت: حسابرسی از شهرداری یاسوج و نظارت بر امور مالی این شهرداری طبق قانون بر عهده شورای اسلامی شهر یاسوج می‌باشد که در این خصوص با شرکت‌های وارد مذاکره شدیم

امیری با بیان اینکه بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج در شورای شهر مصوب گردید، بیان کرد: بعد از ۹ ماه و گفت‌وگو با شرکت حسابرس، بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج بلاتکلیف مانده است.

وی خطاب به شهردار یاسوج که در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج حاضر شده بود، گفت: باید بر اساس تعرفه قانونی شهرداری یاسوج با شرکت حسابرس وارد مذاکره شود و شورای شهر به هیچ وجه زیر بار کارهای غیرقانونی و خلاف قانون نمی‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه بیان کرد: از شرکت حسابرس توقع همکاری داریم و اکنون ۹ ماه از زمان توافق گذشته ولی متأسفانه در این زمینه کاری صورت نگرفته است و مردم باید از نتیجه حسابرسی اطلاع پیدا کند.

امیری با بیان اینکه معطلی در حسابرسی از شهرداری یاسوج زیبنده مسئولان نیست، گفت: وقتی بعد از ۹ ماه هنوز نتیجه حسابرسی به دست مردم نرسیده است، فردا دیگر پاسخی نمی‌توانیم به مردم بدهیم.

رئیس شورای شهر یاسوج با ابراز نگرانی از معطلی در خسابرسی شهرداری یاسوج، افزود: شهردار و شرکت حسابرس هر چه زودتر کار خود را شروع کنند در غیر این صورت شورای اسلامی شهر یاسوج طبق قانون رفتار خواهد کرد.

امیری افزود: شرکت حسابرس در این هفته باید قرار داد خود را با شهرداری یاسوج جهت انجام حسابرسی منعقد کنند و روز شنبه آینده در شهرداری مستقر شوند و شورای شهر دیگر هیچ سهل‌انگاری در این خصوص را نمی‌پذیرد.

به گزارش کبنا، در این جلسه هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج نظرات خود را در باره بحث حسابرسی از شهرداری یاسوج و تعرفه شرکت مطرح کردند.

 

نظر شما