استاندار قزوین خبر داد:

ایجاد سه هزار شغل جدید در استان

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۲۷:۰۱
کد خبر: ۴۲۵۸۹۹
ایجاد سه هزار شغل جدید در استان
استاندار قزوین از ایجاد سه هزار شغل جدید در سه ماهه نخست سال در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین گفت: در سه ماهه نخست امسال سه هزار شغل جدید برای جویندگان کار در استان فراهم شده است.

همتی تصریح کرد: گزارش 3ماه اول امسال نشان می دهد که تعداد افرادی که برای اولین بار بیمه شده و جزو شاغلین جدید استان محسوب می شوند 4هزار نفر می باشند.

استاندار قزوین که در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش اسفرورین که در محل سالن جلسات شهرداری اسفرورین برگزار شد سخن می گفت در این رابطه خاطرنشان کرد: هرچقدر برای مردم تلاش کنیم باز بدهکار مردم هستیم و نقش مدیران در تکریم و پاسخگویی به مردم بی بدیل است چون هرچقدر مردم را تکریم و رضایت آنها را جلب کنیم توانسته ایم پشتوانه انقلاب اسلامی را تحکیم و تقویت کنیم.

همتی یادآور شد: تکیه گاه اصلی نظام جمهوری اسلامی، شرق و غرب و سلاح نیست بلکه ایمان و شعور مردم است که همه سختی ها را در طول این سال ها پذیرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه "مدیران در تکریم و احترام به مردم نهایت تلاش را کنند"، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها بر زیر مجموعه های خود نظارت جدی و مستمر داشته باشند و پاسخگویی و احساس مسئولیت نسبت به مردم را در سازمان خود نهادینه کنند.

همتی با اشاره به ضرورت همدلی و انسجام بین نیروها در پیگیری خواسته ها و مطالبات مردم و استان تصریح کرد: به هدایت ها، نقطه نظرات و پیشنهادات گروه های مختلف فکری بویژه ائمه جمعه و جماعت نیاز داریم و باید بدانیم که همه داخل یک کشتی نشسته ایم فلذا در تریبون ها و رسانه ها  نباید به گونه ای سخن گفته شود که یاس و نامیدی در میان مردم بوجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز داریم تا بتوان اولویت ها و طرح های مرتبط به حوزه اقتصاد مقاومتی را که دغدغه مقام معظم رهبری است محقق کرد.

استاندار توضیح داد: دولت تدبیر و امید و شخص رییس جمهور موضوع اقتصاد مقاومتی را با تمام وجود پیگیری می کند چون مسیر درستی برای کشور انتخاب شده است و به تاکید و تصریح دکتر روحانی اگر در حوزه ای نظر کارشناسی متفاوت از نظر رهبری باشد نظر معظم له اولویت دارد.

نماینده عالی دولت در استان با اعلام اینکه "از نقدهای منصفانه و سازنده استقبال می کنیم." اظهار کرد: دولت به خاطر اثرگذاری تحریم ها در شرایط سخت مالی به سر می برد و پس از به انجام رسیدن توافق ها نیز با سنگ اندازی های جدید دشمنان مواجه هستیم.

همتی گفت: در حال حاضر قیمت نفت به پایین ترین نرخ ممکن رسیده و مالیات ها هم به دلیل مشکلات در بخش تولید به خوبی وصول نمی شود و دولت در این شرایط حقوق کارکنان و یارانه های نقدی را به سختی پرداخت و ساماندهی می کند و تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در بخش های مختلف در توان دولت نیست و دولت ناچار است اولویت بندی کرده و طرح های اساسی را مورد توجه و حمایت قرار بدهد.

استاندار بیان کرد: تاکنون دولت با تدبیر و عقلانیت، همراهی مردم و حمایت رهبری توانسته در مسیر صحیح، بر مبنای کارشناسی و با پرهیز از شتاب زدگی حرکت کند و ثبات و امنیت را در بازار بوجود بیاورد، تورم را تک رقمی کند، کاهش سود بانکی را در دستور کار خود قرار دهد و با تصمیم گیری درخصوص واحدهای کوچک و متوسط و پرداخت تسهیلات بتواند بستر لازم برای رونق تولید و اشتغال زایی را در جامعه فراهم کند.

همتی ابراز کرد: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی از دیگر اولویت های دولت می باشد و در استان قزوین ایجاد 20هزار شغل در سال جاری در دستور کار قرار دارد و گزارش 3ماه اول امسال نشان می دهد که تعداد افرادی که برای اولین با بیمه شده و جزو شاغلین جدید استان محسوب می شوند 4هزار نفر می باشند.

نماینده عالی دولت در قزوین گفت: همه این شرایط و متغیرها نشان می دهد شرایط کشور و استان رو به بهبود است و پروژه های بزرگی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به بیان دغدغه ها و مسائل و مشکلات بخش اسفرورین و ارائه برنامه ها و راهکارها برای حل پاره ای از مشکلات بخش پرداختند.

استانداری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز