با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت

بررسی مشکلات معیشتی قهرمانان ملی ورزش مازندران

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۸:۱۷
کد خبر: ۴۲۵۹۵۷
بررسی مشکلات معیشتی قهرمانان ملی ورزش مازندران
دومین جلسه امور معیشتی قهرمانان ملی ورزش و جوانان مازندران با حضور علی نبیان، معاون عمرانی استاندار، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ دومین جلسه امور معیشتی قهرمانان ملی، با حضور علی نبیان، معاون عمرانی استاندار و حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان، به منظور بررسی مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش استان در آستانه بازی های المپیک ریو 2016 برگزار شد.

در این جلسه حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: ورزشکاران و قهرمانان ارزشمندی در استان وجود دارند که می بایست در قبال این افتخارآفرینی ها، مشکلات معیشتی و اشتغال این عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مهترین برنامه حال حاضر وزارت ورزش و جوانان و دستگاه ورزش و جوانان استان حضور پررنگ و افتخارآفرین ورزشکاران مازنی در المپیک ریو 2016 است.

در ادامه علی نبیان، معاون عمرانی استاندار، با اشاره به کسب مدال های متعدد ورزشکاران مازنی در رقابت های برون مرزی تصریح کرد: افتخارات ورزش مازندران نشان از توان مدیریتی و حمایت های دلسوزانه مدیریت دستگاه ورزش و جوانان استان دارد.

این مسئول افزود: بر همه مدیران لازم است که با حمایت همه جانبه زمینه آرامش و نداشتن دغدغه آنها را فراهم آورند.

شایان ذکر است، در این جلسه نمایندگان بنیاد مسکن، راه و شهر سازی، کار و امور اجتماعی، سازمان همیاری و شهرداری های استان نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز