با حضور بازیکن قزوینی؛

نخستین شکست شاگردان لوزانو در هفته سوم لیگ جهانی والیبال رقم خورد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۱:۱۴
کد خبر: ۴۲۶۰۱۱
نخستین شکست شاگردان لوزانو در هفته سوم لیگ جهانی والیبال رقم خورد
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ جهانی در سالن 12هزارنفری آزادی سه بر صفر برابر ایتالیا متحمل شکست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شاگردان لوزانو که از وجود مهدی مرندی لیبروی قزوینی در ترکیب خود سود می بردند پس از پیروزی در اولین دیدار خود برابر صربستان مقابل ایتالیا نخستین شکست خود را تجربه کردند.

سروقامتان والیبال ایران که عدم صعودشان به دورنهایی لیگ جهانی مسجل شده بود ست نخست این دیدار را با نتیجه 20 بر 25 به لاجوردی پوشان واگذار کردند.

در ست دوم این بازی هم هرچه مرندی و هم تیمی هایش به آب و آتش زدند نتوانستند از عهده تیم ایتالیا برآیند و این ست هم با نتیجه مشابه ست اول به نفع ایتالیایی ها به پایان رسید.

درحالی که انتظار می رفت ایرانی ها همانند بازی با صربستان در ست سوم به بازی برگردند اما این بازیکنان ایتالیا بودند که با انجام یک بازی منطقی و حساب شده این ست را هم با حساب 25 بر 21 به نفع خود به پایان بردند.

تیم ملی والیبال کشورمان با قبول این باخت سه بر صفر همچنان هفت امتیازی باقی ماند تا در رده نهم لیگ جهانی قرار گیرد.

والیبالیست های ایرانی در دیداری تشریفاتی امشب و از ساعت21 برابر شاگردان "خولیو ولاسکو" سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران قرار می گیرند تا آخرین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی را هم انجام دهند.

باتوجه به عدم صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی تیم ملی باید خود را با مرندی و دیگر بازیکنانش برای المپیک2016 ریو آماده کند که نخستین بازی آنها ششم مردادماه برگزار می شود.

گفتنی است "علیرضا بهبودی" دیگر بازیکن قزوینی تیم ملی که در هفته دوم لیگ جهانی در صربستان همراه با این تیم بود در تهران تا اینجا به بازی گرفته نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز