سید هادی خامنه ای در گفتگو با خبرگزاری برنا :

اصــلاح‌طلبــان از روحــانــی عبور نـمی‌کننـد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۴:۴۷
کد خبر: ۴۲۶۰۵۴
اصــلاح‌طلبــان از روحــانــی عبور نـمی‌کننـد
حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در حال حاضر مشغول آمادگی برای ورود به انتخابات آتی هستند.

حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا ، در پاسخ به سوالی درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: بنده در مورد اشخاص اظهارنظر نمی‌کنم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام درباره اجماع انتخاباتی اصلاح‌طلبان نیز تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در حال حاضر مشغول آمادگی برای ورود به انتخابات هستند.

او همچنین در خصوص اینکه آیا عبور از روحانی از سوی اصلاح‌طلبان صحت دارد یا خیر نیز خاطرنشان کرد: این قضیه به هیچ وجه صحت ندارد.

خامنه‌ای در ادامه درباره فیش‌های حقوقی و اینکه چرا در دولت گذشته اخبار حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های دولت گذشته انتشار پیدا نمی‌کرد؟ اظهار داشت: دولت باید هرچه زودتر قضیه فیش‌های حقوقی را شفاف کند و اگر واقعیت داشته آنها را حل کند و اگر واقعیت نداشت توضیح دهد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: مطرح شدن این موضوع برای آن است که اختلاف های بزرگ گذشته به دست فراموشی سپرده شود.

این فهال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: البته باید توجه داشت در مباحث خاصی مانند لیست فیش‌های حقوقی با صرف نظر از اینکه هدف بعضی‌ها از انتشار آنها چیست قابل بررسی است.

او خاطرنشان کرد: این موضوع باید از سوی مسئولان امر دنبال شود و اگر فساد وجود دارد حل شود.

هادی خامنه‌ای همچنین با اشاره به نقش سعودی‌ها و تکفیری در تضییع حقوق فلسطینی‌ها گفت: این افراد بیشتر از خود صهیونیست‌ها علیه مسلمانان عمل می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز