هفتمین روز از اردوی پارالمپیکی های دو و میدانی در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۹:۵۳
کد خبر: ۴۲۶۰۷۹
هفتمین روز از اردوی پارالمپیکی های دو و میدانی در خرم آباد
هفتمین روز از اردوی پارالمپیک دو و میدانی به میزبانی خرم آباد در مجموعه تخصصی آکادمی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، مصطفی بهرامی مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور از چگونگی برگزاری اردوی پارالمپیک دو و میدانی در خرم آباد خبرداد و گفت: این اردو با شرایط خوبی جهت آمادگی بیشتر ورزشکاران برای مسابقات پارالمپیک در حال برگزاری است.

بهرامی گفت: اردو به صورت متمرکز در 3 منطقه لرستان، تهران و تبریز برگزار می شود که در لرستان نیزاین اردو را در آکادمی تخصصی پرتاب ها ی خرم آباد آغاز شده و تا 10 شهریوماه ادامه خواهد داشت.

مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان کشور همچنین از برگزاری یک اردوی میان برنامه در یکم مردادماه خبرداد و گفت: این اردو در آذربایجان انجام می شود که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت که پس از آن مجدد تمرینات در خرم آباد ادامه خواهدداشت .

دراردوی دوو میدانی لرستان 5 نفر از ورزشکاران سهمیه دار مهمان مردم خرم آباد هستند و از امکانات و تجهیزات آکادمی خرم آباد استفاده می کنند.

حامد امیری ( پرتاب وزنه) ؛ سجاد محمدیان( پرتاب وزنه) از لرستان و جواد مردانی( خوزستان- پرتاب نیزه)، محمد خالوندی( کرمانشاه- پرتاب نیزه) و خانم هاشمه متقیان (خوزستان- پرتاب نیزه) ورزشکاران حاضر در اردو هستند که برای آمادگی بیشتر در مسابقات پارالمپیک ریو تمرین می کنند.

حامد فتحی گنجی از لرستان یکی دیگر از ورزشکارانی است که 22 تیرماه برای کسب سهمیه مسابقه خواهد داشت که در صورت موفقیت به آمار ورزشکاران پارالمپیکی اضافه خواهد شد.

تا کنون 19 نفر از ورزشکاران دوومیدانی موفق به کسب سهمیه شده اند ، اعزام این ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک 10 شهریور ماه انجام می شود.

دوره قبلی لرستان موفق شد 1 طلا، 2 نقره و 1 برنزو به عبارتی 20 درصد مدال های دو و میدانی کشور در مسابقات پارالمپیک را کسب کنند.

لازم به ذکر است پذیرش ورزشکاران در اردوی حاضر غروب روز یکشنبه 6 تیر ماه انجام شد.

 

نظر شما