معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان خبرداد:

اجتماع حداقل ۵۰۰۰ نفری زنان به مناسبت هفته حجاب و عفاف در ۲۱ تیر ماه در خرم آباد

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۲۶۰۸۴
اجتماع حداقل ۵۰۰۰ نفری زنان به مناسبت هفته حجاب و عفاف در ۲۱ تیر ماه در خرم آباد
کمیته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان اهم برنامه های هفته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان،جلسه هماهنگی برنامه‎های هفته عفاف و حجاب اداره کل با حضور اعضای آن و زهرا خادمی نماینده شبکه فرهنگ سازمان ارشاد اسلامی استان برگزارشد.

این جلسه صبح امروز با هدف برنامه ریزی برای اهم برنامه های اداره کل ورزش و جوانان لرستان ویژه هفته حجاب و عفاف در دفتر مسئول این کمیته تشکیل شد.

سیروس حسنوند معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، در این نشست با اشاره به اینکه در این هفته سه برنامه محوری همزمان توسط دستگاه های متولی فرهنگ در استان به میزبانی خرم آباد برگزار می شود، بیان کرد: اجتماع حداقل 5000 نفری زنان 21 تیر ماه به همت دستگاه‎های دولتی، تشکل‎های مردم نهاد و سپاه ناحیه خرم آباد در این شهر یکی از مهترین این برنامه هاست که اداره کل ما نیز در این برنامه حضوری پررنگ دارد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه زیباکنار و همایش تخصصی دختران ایران زمین ازدیگر برنامه‎های محوری هستند که همزمان با هفته حجاب و عفاف از 19 تا 25 تیرماه در خرم‎آباد برگزار می‎شوند که باز کمیته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان با معرفی دستاوردهای ورزشی در این برنامه حضوری فعال خواهدداشت.

سیروس حسنوند گفت: باید از فرصت هفته حجاب و عفاف برای ارتقاء سلامت اجتماع در استان لرستان که شهره به عفاف و حجاب و غیرت دینی است، گام برداریم.

مسئول کمیته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز لرستان گفت: کمیته حجاب و عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان در هفته حجاب و عفاف نسبت به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با شعارهای این هفته، فضا سازی محیطی، تجلیل از زنان محجبه ادارات، برگزاری کارگاه‎های تبیینی و توجیهی ویژه زنان در ادارات و مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ حجاب و عفاف اقدام خواهد کرد.

فیضی بیان کرد: تجلیل از باشگاه داران برتر استان که به مقلوله حجاب و عفاف در باشگاه های خود توجه جدی داشته اند، برپایی همایش پیاده روی بزرگ بانوان و آسیب شناسی در حوزه تربیت دینی و عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی با حفظ حجاب، مسابقات کتابخوانی و انجام افکارسنجی از جمله کارهایی است که در هفته حجاب و عفاف 95 توسط کمیته حجاب و عفاف اداره کل انجام خواهدشد.

لازم به ذکر است هفته حجاب و عفاف از 18 تیرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز