با حضور جمعی از مدیران انجام شد

تنظیم تفاهم‌نامه میان قم، اصفهان و مرکزی برای احداث راه مواصلاتی

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۳:۲۳
کد خبر: ۴۲۶۱۱۹
تنظیم تفاهم‌نامه میان قم، اصفهان و مرکزی برای احداث راه مواصلاتی
در نشست مشترک مسؤولان قم با مسؤولان دو استان اصفهان مرکزی، تفاهم‌نامه‌ای برای تسریع در مطالعه احداث راه مواصلاتی بین این سه استان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در نشست صمیمی مسؤولان استان‌های اصفهان، قم و مرکزی با اشاره به مزایای احداث راه دسترسی بین این سه استان مرکزی کشور اظهار کرد: احداث این راه ارتباطی اقدامی مفید و موثر خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به محدودیت‌های اعتبارات دولتی برای پروژه‌های عمرانی جدید افزود: باید تلاش کنیم تا با ارائه مشوق‌های لازم، زمینه حضور بخش خصوصی در اجرای این طرح مهم عمرانی را فراهم کنیم.

صادقی مسیرهای پیشنهادی برای احداث مسیر ارتباطی سه استان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به منظور تسریع در مطالعه مسیرهای پیشنهادی، در این جلسه تفاهم نامه مشترکی میان این استان‌ها تنظیم شده است.

وی طرح راه دسترسی سه استان اصفهان، قم و مرکزی را فراستانی عنوان کرد و گفت: با انجام بررسی‌های لازم و تامین اعتبارات، شاهد کلنگ زدن و آغاز عملیات اجرایی این پروژه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

طرح احداث راه ارتباطی میان سه استان قم، مرکزی و اصفهان از طریق بخش کهک در قم و روستاهای مشهد اردهال و جاسب در استان‌های اصفهان و مرکزی با هدف توسعه توریسم مذهبی و همچنین تسهیل در رفت و آمد زائران حضرت معصومه (س) به مشهد اردهال و بارگاه امامزاده سلطان علی بن محمد باقر(ع) فرزند امام پنجم شیعیان در 40 کیلومتری شهر کاشان انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز