رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

تخصیص وام به کشاورزان برای خرید تراکتور سنگین

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۳:۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۲۶۴۰۷
تخصیص وام به کشاورزان برای خرید تراکتور سنگین
مهری گفت: کشاورزانی که دارای زمین‌های بزرگ هستند برای خرید این تراکتورها معرفی و تسهیلات ویژه 80 درصدی به آنها اختصاص داده خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی ضمن حمایت از تولیدات انجام‌ یافته در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، از تخصیص وام به کشاورزان متقاضی تراکتور سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم مهری در حاشیه مراسم تحویل دومین محموله تراکتورهای سنگین، به بزرگ‌ترین مجموعه کشت و صنعت و دامپروری کشور (مغان) اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی با تعیین خط اعتباری ویژه حمایت‌های لازم را در خصوص توسعه مکانیزاسیون در کشور انجام داده است.

وی افزود: ما ضمن حمایت از مدیران و متخصصان گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که با اقدام جهادی خود و برای خودکفایی و قطع وابستگی کشور، اقدام به تولید محصول جدید (تراکتور سنگین با150 اسب بخار) کردند، اعلام می‌کنیم که کشاورزانی که دارای زمین‌های بزرگ هستند برای خرید این تراکتورها معرفی و تسهیلات ویژه 80 درصدی به آنها اختصاص داده خواهد شد.

این گزارش حاکی است، تولید انبوه تراکتور مدل ITM1500 با 2 دیفرانسیل دارای 150 اسب بخار قدرت، در پایان سال 1394، خط تولید انبوه آن باحضور حجتی وزیرجهاد کشاورزی در تراکتورسازی تبریز آغاز شد.

لازم به ذکر است، این تراکتور دارای قابلیت توربو شارژ بوده و 6 سیلندر است، گیربکس سنکرون و خزشی، سامانه هیدرولیکی، فرمان هیدرو استاتیک، 12 دنده جلو و پنج دنده عقب دارد که با رعایت استانداردهای آرگونومیک تولید شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز