معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان :

تکمیل نگارخانه مجتمع فرهنگی دلفان نیازمند ۴۰۰ میلیون تومان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۵:۲۶
کد خبر: ۴۲۶۵۳۴
تکمیل نگارخانه مجتمع فرهنگی دلفان نیازمند ۴۰۰ میلیون تومان است
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تکمیل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری دلفان نیازمند ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، غلامعلی فلاح در جریان بازدید از ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری دلفان اظهار داشت: مهمترین دغدغه ای که داریم حل و فصل مشکلات و رفع نیازهای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها است.

وی با اشاره به اولین سفر به شهرستان دلفان برای بررسی مشکلات زیرساختی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم با کمک و همت فرماندار شهرستان برای رشد وتوسعه فرهنگ و هنر این دیار به خصوص از منظر اداری و مالی قدم های خوبی برداریم.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: در حال حاضر مهمترین مسئله در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دلفان در بخش اعتبارات و نیازهای مالی ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری است.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان از محل اعتبارات شهرستان کمک لازم برای تکمیل و تجهیز  سالنهای نگارخانه و کنفرانس این مجتمع فرهنگی و هنری صورت گیرد.

فلاح، تکمیل سالن نگارخانه را برای توسعه فعالیتهای هنری در شهرستان دلفان بسیار موثر و مفید دانست و گفت: این بخش مجتمع می تواند به هنرمندان کمک کند استعدادهای خود را به منصه ظهور برسانند.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: برای تکمیل نگارخانه این مجتمع به حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز