مشکلات مسکن مهر استان اردبیل حل می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۵۴۲
مشکلات مسکن مهر استان اردبیل حل می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از حل مشکلات مسکن مهر در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی مسکن و شهرسازی اردبیل ، خلیل محبت خواه یکی از مشکلات مسکن مهر استان را تکمیل آسفالت معابر شهرک ها ذکر کرد که مورد تعهد شهرداری است و شهرداری اردبیل نسبت به تکمیل آسفالت باقی مانده معابر شهرک ها به ویژه شهرک های اندیشه و نیایش در اردبیل اقدام می کند.
وی گفت: شهرداری های استان موظف به تمدید پروانه و صدور پایان کار برای پروژه های مسکن مهر استان با اخذ 80 درصد هزینه مربوطه هستند.
او با تاکید بر اینکه باید در تکمیل زیرساخت های شهرک های مسکن مهر تسریع شود اظهار کرد: شرکت های آب و فاضلاب و برق باید نسبت به تکمیل شبکه زیرساخت ها و برقراری انشعابات باقی مانده واحدهای مسکن مهر استان اقدام کنند.
محبت خواه افزود: سه هزار و 500 تن قیر تاکنون برای آسفالت معابر شهرک های مهر استان توسط وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته است.
وی به ساخت مدارس در سایت های مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: هفت باب مدرسه در این شهرک ها در حال تکمیل شدن است و دو باب آن در اردبیل تا مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در زمینه واحدهای مسکن مهر شهرستان بیله سوار نیز گفت: نواقص موجود در مسکن مهر بیله سوار با پیگیری استانداری ، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در حال برطرف شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز