مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبر داد:

بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۷۲۶
بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام خبر فوق گفت: اعطای مشوقات به واحدهای صنعتی، صنفی(تولیدی، توزیعی و خدماتی) مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی در این زمینه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری در راستای رفع موانع تولید و حمایت از کلیه واحدهای صنعتی، کارگاه ها و اصنافی که تاکنون موفق به پرداخت تعدیل بدهی های معوق خود نشده اند مشمول مشوقات بخشودگی خواهند شد.

خانپور ایجاد انگیزه و افزایش سرمایه گذاری، رونق تولید و اشتغالزایی هرچه بیشتر در بین واحدهای صنعتی و تولیدی را مهمترین اهداف این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به بخشودگی جرایم اقساط افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی که بدهی آنها جرایم اقساط عنوان شده است با پرداخت 50درصد اصل بدهی مشمول 75درصد بخشودگی و با پرداخت 100درصد اصل بدهی مشمول 90درصد بخشودگی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در مورد شرایط این بخشودگی نیز یادآور شد: نکته مهم مهلت استفاده از این مشوقات است که این مهلت حداکثر تا پایان شهریور ماه سالجاری خواهد بود.

خانپور ادامه داد: همچنین در مورد باقیمانده 50درصد بدهی و تعدیل نیز متقاضی می تواند از تقسیط 12ماهه استفاده نماید.

وی از همه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی دعوت کرد تا به وب سایت شرکت به آدرس www.qazviniec.ir جهت دریافت اطلاعات کامل دستورالعمل مشوقات مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز