معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین:

اجلاس جاده ابریشم معرف ظرفیت های قزوین است

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۳:۳۴
کد خبر: ۴۲۶۷۳۷
اجلاس جاده ابریشم معرف ظرفیت های قزوین است
گنجی: برگزاری اجلاس بین المللی شهردارهای جاده ابریشم در شهر قزوین فرصتی مناسب برای معرفی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری به خصوص حوزه صنعت گردشگری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ناصر گنجی معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های توریستی شهر قزوین، توجه ویژه به توسعه زیرساخت های لازم برای تسهیل جذب گردشگر و سرمایه گذاران امری بسیار مهم است.

معاون سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری قزوین تصریح کرد: ارتباط موثر و مستمر با کشورهای حوزه راه ابریشم، مشارکت و همکاری با موسسات خدمات مسافرتی برای جذب گردشگران، همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری در شهر قزوین از محورهای اصلی این اجلاس بین المللی خواهد بود.

وی ادامه داد: زمینه مشارکت و همکاری با بخش خصوصی به خوبی آماده شده و سعی در جذب سرمایه گذاران برای بخش های مختلف گردشگری داریم.

گنجی خاطرنشان کرد: در همین راستا زیرساخت های لازم باید تقویت شوند و این امر جز با حضور و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر نمی باشد.

معاون شهردار قزوین در پایان، توسعه صنعت توریست و افزایش ارتباطات منطقه ای را از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس دانست و افزود: رویکرد شهرداری قزوین در جذب سرمایه گذاران با هدف توسعه صنعت گردشگری در شهر قزوین به عنوان صنعت و شاخصی در امر توسعه ی پایدار قزوین مورد توجه قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز