با پایان رقابت های روبوکاپ جهان در آلمان؛

تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پرافتخارترین تیم مسابقات لقب گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۲۶۷۸۰
تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پرافتخارترین تیم مسابقات لقب گرفت
بزرگترین و معتبرترین رقابت رباتیک جهان با کسب 13مقام برای کاروان علمی جمهوری اسلامی ایران در شهر لایپزیک آلمان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در این رقابت ها که هرساله با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف و در قسمت های مختلف برگزار می شود تیم MRL  دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد عنوان پرافتخارترین تیم را به خود اختصاص دهد.

روبوکاپ2

مرتضی موسی خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران درباره این مسابقات گفت: پس از 3روز رقابت فشرده و نفسگیر، تیم های ایرانی موفق به کسب 13مقام در مسابقات جهانی ربوکاپ 2016 آلمان شدند که تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب 6مقام به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات دست یافت.

مرتضی موسی خانی درباره نتایج تیم های ایرانی در این مسابقات تصریح کرد: در مسابقات بخش دانش آموزی و در لیگ امدادگر سطح الف تیم کاوش از دبیرستان نقش قلم رتبه دوم انفرادی را کسب کرد.

وی ادامه داد: این تیم همچنین عنوان بهترین طراحی سخت افزار را در این لیگ به خود اختصاص داد.

موسی خانی خاطرنشان کرد: در لیگ امداد فضای مشترک(co-space) دانش آموزی نیز عنوان بهترین ارائه فنی به تیم دبیرستان علامه طباطبائی(دوره اول) تعلق گرفت.

رییس کمیته ملی ربوکاپ کشورمان ادامه داد: در مسابقات بخش بزرگسال یا دانشجویی نیز تیم ربات فوتبالیست سایز کوچک MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، قهرمان جهان شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد نیز در رقابت اصلی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب مقام نخست، قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

موسی خانی خاطرنشان کرد: همچنین تیم دبیرستان فرزانگان تهران در این بخش دوم شد.

وی بیان کرد: همچنین در لیگ ربات شبیه ساز عامل امداد در شاخه ی توسعه ی زیر ساخت تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام نخست رسید.

رییس کمیته روبوکاپ ایران اظهار کرد: این تیم همچنین مقام اول بخش رقابت فنی را نیز به خود اختصاص داد.

موسی خانی یادآور شد: در لیگ امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اختلاف 8امتیاز پس از نماینده تایلند، نایب قهرمان شد.

وی عنوان کرد: این تیم همچنین در بخش رقابت فنی به مقام نخست دست یافت.

موسی خانی افزود: در لیگ فوتبالیست انسان نما(بزرگسال) تیم باسط پژوه به مقام نخست دست یافت و تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی تبریز پس از آلمان به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: در لیگ فوتبالیست انسان نما(سایز نوجوان) در بخش رقابت فنی تیم دانشگاه امیرکبیر به مقام نخست این مسابقات دست یافت.

رییس کمیته ملی روبوکاپ ایران در پایان یادآور شد: این پیروزی های ارزشمند برگ زرین دیگری بر افتخارات پرشمار ایران در عرصه ی رباتیک جهان اضافه کرد که در آستانه ی عید سعید فطر آن را به رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت اله هاشمی، دکتر روحانی، دکتر  میرزاده و جامعه ی علمی کشور تبریک می گوییم.

شایان ذکر است بانک ملی ایران، بانک ملت، شرکت رایتل، شرکت سندن ایرانیان، مجموعه تالار شهر، شرکت آپادانا سرام، بانک شهر و شرکت سایپا پرس حامیان مالی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به عنوان پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات بودند.

روبوکاپ3

نظر شما