سعادت استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از سیستم یکپارچه شهرداری ارومیه

با الکترونیکی کردن خدمات شهرداری باعث کاهش تخلفات و کیفی تر شدن خدمات خواهیم بود.

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۴۲۶۷۹۲
با الکترونیکی کردن خدمات شهرداری باعث کاهش تخلفات و کیفی تر شدن خدمات خواهیم بود.
قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از سیستم یکپارچه شهرداری ارومیه و سوگند نیروهای استخدامی جدید گفت: با الکترونیکی کردن خدمات شهرداری باعث کاهی تخلفات و کیفی تر شدن خدمات خواهیم بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در مراسم سوگندنامه و امضای منشور اخلاقی نیروهای استخدامی جدید و افتتاح سیستم یکپارچه و متمرکز خدمات الکترونیک شهرداری ارومیه گفت: شما جوانان نخستین افرادی هستید که سوگندنامه یاد کرده و منشور اخلاقی امضا می کنید و با این کار نسبت به کارهای انجامی خود متعهد میشوید.

وی افزود: اگر پای فردی در کارش بلغزد این سوگندنامه است که او را از عمل بدش باز می دارد و نمی گذارد از مسیر درست خارج شوند و ما به نیروهای جدیدی که قسم نامه یادکردند تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانید در مسیری درست باعث پیشبرد کارها شوید.

استاندار آذربایجان غربی با تبریک روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها تصریح کرد: الکترونیکی کردن خدمات شهرداری کاری بسیار خوب و تاثیرگذار بوده و باعث صرفه جویی در زمان مردم  می شود و هر چقدر دخالت انسان در کارها کمتر باشد کارها با کیفیت بهتر و سریع تر انجام می شوند .
سعادت گفت: با راه اندازی دفاتر خدمات شهرداری همانند آنچه در تهران ایجاد شده است شاهد کوچک شدن حجم شهرداری و واگذاری بخش اعظم کارها به بخش خصوصی خواهیم بود که شهرداری ها باید به آن توجه کنند.

وی افزود:  شهرداری باید در ابتدای کار کسب در آمد کند و بعد برنامه ریزی برای هزینه ها داشته باشد و کار شهرداری جزو کارهای سخت است.

استاندار آذربایجان غربی نسبت به شروع به کار نیروهای استخدامی جدید تصریح کرد: خود را در کارها کوچک نشمارید و به فرموده امام حسین(ع) اعتقاد داشته باشید که می فرمایند: نیازمندی های مردم که به سوی شما سرا زیر می شوند قدر و رحمت الهی هستند و حال اگر شما نیازمندی های مردم را جواب نگویید رحمت الهی شامل شما نمی شود فلذا کارها را درست و دقیق انجام دهید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز