جلسه "ایجاد دهکده اشتغال با رویکرد فرهنگی و اجتماعی" در سمنان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۲۷۳۱۰
جلسه ایجاد دهکده اشتغال با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در سمنان برگزار شد
با حضور محمدرضا میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امیر بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری جلسه بررسی طرح ایجاد دهکده اشتغال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی هدف از برگزاری جلسه را در راستای اهداف کارگروه اجتماعی فرهنگی اقتصاد مقاومتی با موضوع ایجاد دهکده اشتغال با رویکرد فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد.

در ادامه مظاهری رئیس مجمع کارگروه اقتصادی و فرهنگی بسیج سپاه شهرستان سمنان به معرفی مجمع و کارگروه و همچنین تبیین و تشریح طرح مذکور توضیحاتی را به اعضای حاضر در جلسه ارائه نمودند. همچنین آقای عرب معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و عضو مجمع کارگروه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بسیج نیز به تشریح جزئیات طرح پرداخته و پروژه مذکور را ممزوجی از هنر خلاقیت و معماری دانستند.

میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز ضمن استقبال از ایده‌های نو و خلاقانه تشکیل این جلسه را نشانگر عزم عمومی دولت جهت استفاده از خرد جمعی در حمایت همه جانبه از طرح و ابتکارات اعلام و ضمن تایید کلیات طرح ارائه شده از اعضای جلسه خواستند که با دید فرابخشی و مثبت به اینگونه طرح‌ها و برنامه‌ها نگاه کرده تا زمینه بروز و ظهور فکر‌ها نو و ایده‌های جدید در بخش‌های مختلف جامعه فراهم شد.

در ادامه دکتر بهزادنژاد مدیر گردشگری طرح تکاپو، مهندس بیرقی مدیر عامل مجتمع تجاری و گردشگری ققنوس، مهندس موسوی شهردار سمنان نیز به تشریح برنامه‌های مشابه با رویکرد توسعه گردشگری پرداختند.

در این جلسه آقایان صادقی مشاور استاندار، ارگی سرپرست فرمانداری مهدیشهر، حیدری مدیرعامل سازمان همیاری، عبدالهی معاون فرهنگی سپاه استان، مشتاقی معاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی و طاهریان معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به معایب و محاسن طرح مذکور اشاره و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز