شرکت درجشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۱ تیر ماه به صورت الکترونیکی تمدید شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۲۷۳۲۳
شرکت درجشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۱ تیر ماه به صورت الکترونیکی تمدید شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتابخوانی رضوی به شیوه مکتوب تا بیستم تیر ماه 95 گفت: شرکت در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی تا 31 تیر ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان  علیرضا شاه حسینی اظهار داشت: برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، علاقمندان می‌توانند به شکل اینترنتی از سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و یا پورتال شمس توس کتابها را دانلود و در جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: خلاصه این کتاب‌ها برای دسترسی آسان شرکت‌کنندگان به پاسخ‌های مسابقه در سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در دسترس است.

شاه حسینی یادآور شد: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با دهه کرامت از 14 تا 24 مرداد 95 و در قالب برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

شاه حسینی افزود: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) است.این مسوول فرهنگی ادامه داد: همه اقشار با هر رده‌سنی، می توانند در این جشنواره باخواندن کتاب‌های 'دوست مهربان کبوترها'، 'اعترافات غلامان' و 'امام علی‌بن‌موسی الرضا(ع)' شرکت کنند.

وی ادامه داد: به 313 نفر از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی، جایزه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد و تقدیر از هشت خانواده شرکت‌کننده در جشنواره نیز در دستور کار کارگروه جشنواره کتابخوانی رضوی قرار دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: بر اساس آمار اعلام شده، تاکنون بیش از هفت هزار نفر در سطح کشور برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز