استاندار خراسان شمالی؛

خراسان شمالی استانی بالغ و توانمند است

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۳۸:۵۴
کد خبر: ۴۲۷۳۹۷
خراسان شمالی استانی بالغ و توانمند است
استاندار خراسان شمالی گفت:مدیران استانی از به کارگیری لفظ استان نوپا و جوان پرهیز کنند چرا که این استان استانی قوی، توانمند و دارای پتاسیل های قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی در نشست صمیمی با کارکنان استانداری با تاکید بر اینکه نگاه همه ما باید توسعه ای باشد، اظهار داشت:در مسیر رسیدن به این نگاه توسعه ای اگر بدانیم که وجود نیروهای غیربومی فعال نیز می تواند مارا در پیشبرد اهدافمان یاری کند قطعا از این نیروها بهره خواهیم گرفت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اذعان بر توانمندی های این استان خاطرنشان کرد:خراسان شمالی در رتبه بندی پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در جایگاه خوبی قرار دارد که امیدواریم کارکنان دستورات جاری را با قدرت و انسجام و بهره مندی از وقت بیشتر انجام دهند.

صالحی همچنین خواستار توجه بیشتر به موضوع آموزش کارکنان شد و ادامه داد:آموزش و توانمندسازی نیروها باید لحاظ شود تا در بحث مراجعه ارباب رجوع مشکلی رخ ندهد و مهم تر آنکه یک واحد اداری به هر دلیلی نباید عاری از وجود کارکنان باشد توجه به این گونه مباحث و وجود کارکنان می تواند مراحل پاسخگویی به کار ارباب رجوع را سریع تر به سرانجام برساند.

وی خطاب به تمام مدیران ستادی استانداری گفت: دستورات بنده نص صریح قرآن نیست هر دستوری که صادر شد اگر به لحاظ قانونی و اجرایی ایراد داشت می توان به بحث و شور گذاشت تا یکی از طرفین سرانجام متقاعد شود.

صالحی بیان کرد: مدیران همچنین باید برنامه های اقتصاد مقاومتی را با جدیت بیشتر مورد پیگیری قرار دهند چرا که از منویات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز