نشست هم اندیشی دستگاههای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۳:۲۱
کد خبر: ۴۲۷۴۱۵
نشست هم اندیشی دستگاههای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد
چهارمین نشست هم اندیشی دستگاههای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عصر دوشنبه با موضوع بررسی جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) و نیز آیین بزرگداشت روز خبرنگار در این استان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی مدیر حج و زیارت، فتحی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی و نماینده اداره کل کتابخانه های عمومی استان به همراه معاونان اداری مالی و فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی، روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای مختلف و مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حضور داشتند.

در این نشست که به مدت ١٢٠ دقیقه برگزار شد با ارائه گزارشی از جشنواره ملی داستانهای رضوی (کبوتر حرم) توسط سرپرست دبیرخانه دائمی این جشنواره و نیز برنامه های این اداره کل برای تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات توسط معاون فرهنگی و هنری، شرکت کنندگان دیدگاههای خود را برای هرچه بهتر برگزاری این دو برنامه ارائه کردند.

محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست پس از دریافت گزارش روسای ادارات تابعه در خصوص فعالیت های انجام شده در خصوص جشنواره داستانهای رضوی، خواستار تلاش بیشتر و رساندن شمار آثار ارائه شده از این شهرستانها بر اساس ظرفیت های فرهنگی ادبی هر منطقه شد و برای هر شهرستان سهمیه ای تعیین کرد.

وی گفت: روسای ادارات شهرستانها باید در مدت باقیمانده از فراخوان این جشنواره (سی و یکم تیرماه) نهایت تلاش خود را برای ارتقای سطح کمی آثار ارسال شده انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز