مدیر کل ورزش و جوانان استان:

احداث زمین ورزشی در ۲۰۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۰۰:۴۵:۱۴
کد خبر: ۴۲۷۴۹۵
احداث زمین ورزشی در ۲۰۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از احداث زمین ورزشی در 200 روستای بالای 50 خانوار استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در روستاها، از ساخت زمین‌های ورزشی در روستاهای بالای 50 خانوار استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 200 روستای بالای 50 خانوار در استان شناسایی شده‌اند، گفت: کارهای مقدماتی ساخت زمین ورزشی در این روستاها در دست اقدام است.

وی فراهم شدن این زیر ساخت ورزشی را نتیجه تلاش‌های استاندار دانست و بیان کرد: کار ساخت این زمین‌ها با همکاری معاونت عمرانی استاندار، وزارت نفت و بنیاد مسکن استان انجام خواهد شد.

این مسؤول ضمن تقدیر از دغدغه‌های مسئولان جهت توسعه ورزش، هدف از این اقدام را توسعه ورزش استان و افزایش سرانه فضای ورزشی عنوان کرد.

ایزدپور تصریح کرد: با ساخت و راه‌اندازی این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان از 1.09 متر مربع به یک 1.40 متر مربع خواهید رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه یک سوم کل هزینه‌های اعتباری مورد نیاز ساخت این پروژه‌ها را بنیاد مسکن استان از محل اعتبارات ملی تأمین می‌کند، یادآور شد: مابقی اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین خواهد شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش جوانان به عنوان بهره‌بردار اماکن ورزشی معرفی شده است، گفت: امیدواریم با این کار بتوانیم با استفاده از ظرفیت موجود در روستاها نخبگان ورزشی این قشر را شناسایی و جهت توسعه ورزش استان به کار بگیریم.

 

 

نظر شما