نشست صمیمی مسئولین و اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با آیت اله نیازی

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۰:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۴۹۶
نشست صمیمی مسئولین و اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با آیت اله نیازی
ست صمیمی مسئولین و اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با آیت اله نیازی نماینده محترم مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری ، روز سه شنبه 15 تیرماه 95 در نمازخانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نشست صمیمی مسئولین و اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با آیت اله نیازی نماینده محترم مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری ، روز سه شنبه 15 تیرماه 95 در نمازخانه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.

در این نشست حضرت حجت الاسلام مرادیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و خیر مقدم به آیت اله نیازی بیان داشت: حضور در محضر عالم عبادت است و حضور عزیزانمان در دانشگاه علوم پزشکی در این نشست صمیمی بیشتر جنبه عبادی آن است چرا که حضور در محضر عالم برای بصیرت افزائی و نشان دادن مسیر درست برای بشریت مهم خواهد بود و ایجاد فرقه های مختلف به خاطر دوری از اخلاقیات و استفاده نکردن از محضر عالمان دینی است.

در ادامه این نشست دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه با اشاره به تفاوت فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی با سایر دانشگاه ها ، بیان داشت: ما در عرصه بهداشت و درمان حضور بسیار وسیعی داریم از ارائه خدمات در روستاهای دور افتاده گرفته تا خدمت در بیمارستان ها که با مراقبت های قبل از تولد شروع می شود و حتی تا بعد از مرگ انسان نیز ادامه دارد. وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از سال 71 با آغاز بکار و فعالیت یک دانشکده تا هم اکنون که دارای 10 دانشکده و 220 عضو هیات علمی در رشته های مختلف دانشگاهی است ، ارائه خدمت داشته و ما با تمام توان خواستار ارائه فعالیت های پژوهشی وخدمات مطلوب تر در حیطه بهداشت و درمان به مردم شریف استان هستیم.

وی در پایان سخنانش گفت: دانشگاه به جایگاهی رسیده است که در حیطه پزشک عمومی و چهار رشته دستیاری دانشجو تربیت می کند و حضور جنابعالی در این ماه مبارک را به فال نیک می گیریم.

در ادامه حضرت آیت اله نیازی نماینده محترم مردم شریف استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به واپسین لحظات ماه مبارک رمضان و بهره مندی افراد از این ماه مبارک بیان داشت: ساعات پایانی ماه مبارک رمضان ساعات بسیار حساسی است . انشاء الله ما از این ماه مبارک بهره برده باشیم تا از طریق عبودیت و بندگی خداوند به خود سازی درونی خود دست یابیم.

وی در ادامه گفت: سیر و سلوک و عرفان نمی تواند از حوزه جدا باشد و امروزه عرفای ما در واقع همان علمای دینی و فقیهی هستند که راه و روش درست و مسیر عبودیت را به انسان ها نشان می دهند و حقیقت عبودیت دوری از غرور ، روز مرگی ، توسل و توکل به ائمه با دعاست و این دعاها درماه مبارک رمضان باعث می شوند که ما از خواب غفلت دنیا بیدار شویم .

 

نظر شما