معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان :

حجاب احساس ارزشمند و موقعیتی بلند مرتبه برای زن است

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۷:۴۳
کد خبر: ۴۲۷۵۳۹
حجاب احساس ارزشمند و موقعیتی بلند مرتبه برای زن است
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه خانواده مهم ترین جایگاه پرورش انسان است ، گفت : حجاب احساس ارزشمند و موقعیتی بلند مرتبه برای زن است .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،سرهنگ " رضا شیر اوژن " در همایش " حریم آسمانی "، خانواده را با اهمیت‏ترین نهاد اجتماعی دانست و افزود : خانواده کانون عشق ، امید ، تحقق آرزوهای آدمی و مرکز تولد و پرورش نسل بشر است ، به گونه‏ای که هیچ جامعه‏ای نمی‏تواند بدون خانواده پایدار بماند .

سرهنگ شیر اوژن با اشاره به اینکه در معارف الهی ، خانواده مهم‏ترین جایگاه پرورش انسان است بر میزان نقش حجاب بر رشد شخصیت انسان تاکید کرد.

وی ادامه داد : شخصیت ، مجموعه افکار ، عادات و اخلاقیات یک انسان است که به تمایز وی از دیگران می ‏انجامد ، بر این اساس هر کس شخصیتی دارد که خود را با آن معرفی می‏کند و دیگران نیز او را به همان ویژگیها می‏شناسند .

معاون اجتماعی لرستان ادامه داد : انسانی که زندگی ‏اش تحت فرمان و اراده‏ خود نیست ، در حس هویت یابی خود دچار شکست شده است ، زیرا سلیقه و خواست دیگران در زندگی‏اش تأثیر می‏گذارد و چنان زندگی می‏کند که دیگران می‏پسندند .

 

شیراوژن با تاکید بر این که بی‏ حجاب در اندیشه نمایش خود و زیبایی خویش است ، تصریح کرد : این امر که عقده حقارت انسان را می‏نمایاند ، زمینه رشد و تعالی وی را نابود می‏سازد و کسی که با نمایش زیبایی خود در اندیشه جلب نظر دیگران به سر می‏برد ، در حقیقت می‏خواهد با تکیه بر جذابیت‏های ظاهری خویش و نه اصالت‏ها و ارزش‏های متعالی خود ، جایی در جامعه بیابد .

معاون اجتماعی لرستان خانواده را با اهمیت‏ترین نهاد اجتماعی دانست و افزود : خانواده کانون عشق ، امید ، تحقق آرزوهای آدمی و مرکز تولد و پرورش نسل بشر است ، به گونه‏ای که هیچ جامعه‏ای نمی‏تواند بدون خانواده پایدار بماند .

وی با تاکید بر این که هر کس در برابر خود و دیگران مسئول است ، افزود : انجام موفقیت ‏آمیز مسئولیت به استعداد و برخورداری از توانمندی‏های متناسب و ظرفیت‏های روان شناختی و جسمی نیاز دارد بنابراین ، حجاب شرط موفقیت در انجام دادن و سپردن برخی مسئولیت‏ ها است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز