سرپرست دانشگاه پیام نور اردبیل

مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در بین جوانان موجب بروز رفتارهای خشن شده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۰۰:۳۵:۰۹
کد خبر: ۴۲۷۵۴۵
مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در بین جوانان موجب بروز رفتارهای خشن شده است
سرپرست دانشگاه پیام ‌نور استان اردبیل گفت: مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی در دهه ‌های گذشته در بین خانواده ‌ها به ویژه جوانان افزایش یافته و منجر به بروز رفتارهای خشن در خانواده ‌ها شده که خود این علت هم باعث تشدید رویه اعتیاد شده است.

به گزارش برنا،افسر روحی روز سه شنبه در کارگاه 'اعتیاد ، سوء مصرف مواد و داروهای روانگردان' در اردبیل افزود: اعتیاد یکی از عوامل از هم گسستن نهاد خانواده ‌هاست و برای پیشگیری از شیوع این معضل باید اقدام جهادی کرد.
وی برگزاری چنین کارگاه ‌هایی را در پیشگیری از سوء مصرف مواد در مراکز آموزش عالی ضروری دانست و گفت: روشنگری و شفاف سازی مضرات سوء مصرف مواد مخدر منجر به جلوگیری از شیوع آن خواهد شد.
او همچنین اظهار کرد: همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی در رشد و شکوفایی برنامه‌ های این دانشگاه موثر بوده و با توجه به سابقه فرهنگی و علمی دو نهاد گسترش فعالیت ‌های مشترک به تحقق اهداف طرفین منجر می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم در این کارگاه گفت: یکی از رسالت‌ های اصلی جهاد دانشگاهی ، فرهنگی بوده و این نهاد در قالب برنامه‌ های متعدد فرهنگی به ویژه در دانشگاه ‌ها دنبال تربیت آینده ‌سازان معتقد ، مومن و متعهد است.
نجیبه خروشی برگزاری کارگاه ‌های آموزشی برای آگاه ‌سازی قشر جوان و دانشجو را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: در یک ماه آینده کارگاه‌ های آموزشی سبک زندگی اسلامی و ازدواج نیز به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراکز آموزش عالی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز