معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

حق پرویز هادی تضییع شده است / اعتراض کتبی پیشتر به فدراسیون کشتی ارسال شده بود

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۰:۳۳:۲۰
کد خبر: ۴۲۷۶۸۹
حق پرویز هادی تضییع شده است / اعتراض کتبی پیشتر به فدراسیون کشتی ارسال شده بود
فرج الهی گفت: مقرر بود در مسابقات ارمنستان نفر برتر به المپیک اعزام شود که متاسفانه بر اساس تصمیمی دوباره شورای فنی مسابقه انتخابی برگزار شد و این تضییع در حقوق پرویز هادی را موجب شده است.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: اعتراض کتبی عدم برگزاری رقابت انتخابی المپیک پرویز هادی و کمیل قاسمی پیشتر به فدراسیون کشتی ارسال شده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فرج الهی افزود: در نامه ای به شخص رییس فدراسیون کشتی و رونوشت نامه به مسئولین وزارتی و استان اعتراض خود را برای برگزاری رقابت انتخابی در وزن 125 کیلو مابین پرویز هادی و کمیل قاسمی اعلام داشته ایم و در این نامه اعتراض خود را نسبت به تعیین تلکیف این وزن در المپیک در مسابقات کشور ارمنستان اعلام کرده ایم.

وی تصریح کرد: مقرر بود در مسابقات ارمنستان نفر برتر به المپیک اعزام شود که متاسفانه بر اساس تصمیمی دوباره شورای فنی مسابقه انتخابی برگزار شد و این تضییع در حقوق پرویز هادی را موجب شده است.

وی در ادامه بیان داشت: فدراسیون کشتی نیز در نامه ای علل برگزاری رقابت انتخابی را اعلام کرده بود ولی همچنان پیگیر موضوع هستیم.

وی در خصوص مفاد نامه فدراسیون کشتی گفت: در نامه ارسالی فدراسیون عنوان شده است که متاسفانه علیرغم حضور این قهرمانان در مسابقات بین المللی مختلف از جمله کسب سهمیه ریو توسط کمیل قاسمی و اولی پرویز هادی در ارمنستان عملکرد هر دو کشتی گیر نتوانسته نظر کادر فنی را جلب کند و بعد از مسابقات جهانی آمریکا مبنای ارزیابی رقابتهای ارمنستان بود برای شورای فنی و کادر فنی، نحوه مبارزات بوده نه برتری رده بندی در مسابقات ! و تکلیف نماینده این وزن در المپیک را بایستی رقابت انتخابی باشد.

 

نظر شما
نظرات
تلاش
|
-
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
0
0
این دومین باره که هادی سهمیه می گیره به جاش قاسمی مازندرانی! می ره المپیک