استاندار اردبیل : برش استانی برنامه اقتصاد مقاومتی رصد می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۳:۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۲۷۸۲۲
استاندار اردبیل : برش استانی برنامه اقتصاد مقاومتی رصد می شود
استاندار اردبیل با ارایه گزارشی از اقدام مسئولان استان در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی گفت : برش استانی برنامه اقتصاد مقاومتی تهیه شده و تا دو هفته آینده اجرای آن رصد می شود .

به گزارش برنا،مجید خدابخش روز چهارشنبه در دیدار مدیران استان با امام جمعه اردبیل اضافه کرد: دولت در اجرای پروژه های تولیدی و عمرانی اولویت را به پروژه های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی داده و اعتبار آنها را تامین کرده است .

به گفته وی تعدادی از این پروژه ها در هفته دولت و مابقی در هفته دفاع مقدس و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

خدابخش نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: امسال 12 واحد تولیدی در استان در حال اجرا می باشد و انتظار می رود تا پایان سال به بهره برداری برسند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه استان نیاز به تامین زیر ساخت دارد، گفت : ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی از جمله مهمترین این زیر ساخت ها می باشد.

وی بیان کرد: مناطق آزاد از جمله ابزارهای مهمی هستند که سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جذب می کند و ایجاد آن راهی برای توسعه مناطق محروم از جمله اردبیل می باشد.

خدابخش اضافه کرد: دولت کار کارشناسی دقیقی در باره ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی در مناطق مرزی انجام و لایحه مربوطه را به مجلس ارسال کرده است و انتظار می رود نمایندگان نیز در این زمینه با دولت همراهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز