مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا بر سینه کشتی گیر نوجوان لرستانی /محمد مهرابی قهرمان آسیاشد

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۶:۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۹۱۴
مدال طلای مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان آسیا بر سینه کشتی گیر نوجوان لرستانی  /محمد مهرابی قهرمان آسیاشد
محمد مهرابی کشتی گیر فرنگی کار اهل پلدختر با کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا توانست بر سکوی قهرمانی وزن 46 کیلوگرم قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، محمد مهرابی کشتی گیر فرنگی کار اهل پلدختر با کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا توانست بر سکوی  قهرمانی وزن 46 کیلوگرم  قرار بگیرد.

حسین بخشیوند رییس هیئت کشتی پلدختر ومسئول کشتی فرنگی استان لرستان در این خصوص به خبرنگار برنا گفت:این مسابقات امروز پنچ شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه و در سه وزن کشتی فرنگی و دو وزن کشتی آزاد برگزار شد.

بخشیوند افزود:محمد محرابی نماینده لرستانی تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات در دور اول استراحت داشت ولی در دور دوم توانست با چیرگی بر کشتی گیر تایوانی به نام جویی یانگ کایو با نتیجه  8 بر صفر به دور سوم راه یابد .

وی ادامه داد: در دور سوم هم با شکست دادن کشتی گیر چینی به نام زیلونگ سیونگ از کشور چین با نتیجه 10 بر 3با اقتدار به فینال راه یافت.

بخشیوند بیان داشت: محمد محرابی سرانجام در فینال این مسابقات توانست کشتی گیر توانمند ژاپنی که از چهره های برجسته کشتی ژاپن وجهان بود را مغلوب کند وبا اقتداری مثال زدنی بر سکوی قهرمانی رقابتهای کشتی نوجوانان فرنگی  آسیا قرار بگیرد.

علی محمد نور علیوند رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر نیز در این زمینه به خبرنگار برنا گفت: محرابی نشان دادکه تمرکز کردن وصرف هزینه برروی رده های پایه کشتی یک کشور را خواهد ساخت.

نورعلیوند با تبریک به خاطر موفقیت طلایی محرابی وقدردانی از زحمات حسین بخشیوند مربی ورییس هیئت کشتی پلدختر گفت: این شهرستان دارای پتانسیل های فراوانی در رشته های گوناگون ورزشی از جمله کشتی است ودر رشته کشتی فرنگی صاحب پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن پلدختر به عنوان یک قطب کشتی فرنگی است که محمد محرابی آن را نشان داد.

  گفتنی است که محمد محرابی متولد 1378شهر پلدختراست ودرخشش در رقابتهای کشوری وبین المللی از جمله مسابقات جام کشور آذربایجان(باکو) را در کارنامه خود دارد.آنچنانکه این درخشش ها باعث انتخاب او درتیم ملی شد.                                                                                                                   

 

 

 

 

نظر شما
نظرات
طاها
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
دمت گرم همشهری.موفق باشی ایشالا.ماپتانسیل داریم اما کو سرمایه.همش مازندران خرج میشه هیچیم نشدیم وپسرفت کردیم ایشالا پسرخالم شایان ازادپور دوسال دیگم قهرمانه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز