استاندار البرز در گفتگوی اختصاصی با برنا اعلام کرد :

عده ای به دنبال مـــوج آفــرینـــی سیاســـی هستند

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹:۵۳
کد خبر: ۴۲۸۰۵۹
عده ای به دنبال مـــوج آفــرینـــی سیاســـی هستند
استاندار البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا " با اشاره به بیانیه اخیر رئیس جمهوری در خصوص حقوق های نجومی، گفت: عده ای در این موضوع به دنبال برخورد سیاسی با دولت هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، سید حمید طهائی با بیان این مطلب اظهار داشت: جز نیت و نظر خیرخواهی عده ای به دنبال برخورد سیاسی با دولت هستند که به حق دولت دراین زمینه با قاطعیت برخورد کرد.

وی ادامه داد: جدا از موج آفرینی سیاسی که بخشی از آن تشدید کننده نیز می باشد، اما اصل و مساله مهم این است که این موضوع باید از سال ها پیش بیان و در جامعه منعکس و با آن برخورد می شد.

طهائی گفت: دولت تدبیر و امید موضوعات بسیار مهمی از جمله برجام را به پایان رسانده امیدواریم این موضوع هم به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دردنیا  فرایند پرداخت حقوق مشخص است، حال این سوال مطرح می شود که چرا در کشور نباید مالیات شفاف باشد، بنابراین انتظار می رود در بخش های مختلف شفاف سازی ها بوجود آید.

استاندار البرز ادامه داد: عده ای هم در گذشته در مباحث اقتصادی ناحق عمل کردند که به قول رئیس جمهوری نباید آنها را فراموش کرد.

بحث اختلاس های بالا و مفاسد اقتصادی درسال های گذشته از دیگر موضوعاتی بود که استاندار البرز به آنها پرداخت.

رئیس جمهوری دوشنبه شب درباره حقوق های نامتعارف بیانیه مهمی خطاب به ملت شریف ایران صادر و در آن تاکید کرد که مبارزه با فساد و رانت تا ریشه کنی ادامه می یابد.

رئیس جمهوری در این بیانیه مهم دستگاه ها را موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاهها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشکری شوند، تصریح کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز