امام جمعه موقت اصفهان

بدحجابی نوعی بیماری است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۳:۱۹
کد خبر: ۴۲۸۲۱۷
بدحجابی نوعی بیماری است
امام جمعه موقت اصفهان گفت:بدحجابی نوعی بیماری است و حضور در جامعه با ظاهر نامناسب خیانت به اجتماع است چراکه با این کار سلامت روانی جامعه به خطر می افتد.

به گزارش برنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اینکه با سوء استفاده از شعار آزادی، حجاب در حاشیه قرار گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر با این وضعیت بی حجابی و بدحجابی در جامعه رو به گسترش است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرکس وارد جامعه شد نباید به دلخواه خود ارزش های اسلامی را برهم زند، ادامه داد: جامعه متعلق به همه است و نباید در آن فساد ایجاد کرد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: حضور در جامعه با ظاهر نامناسب خیانت به اجتماع است چراکه با این کار سلامت روانی جامعه به خطر افتاده بنابراین باید با این افراد مانند سایر خطاکاران برخورد شود.

میردامادی با بیان اینکه بدحجابی نوعی بیماری است که باید مانند سایر بیماری های واگیردار با آن برخورد کرد.

وی بیان داشت: این برخوردها و تکریم بانوان باید از بدنه دولت و از ادارات آغاز شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پرداخت هایی که به عنوان حق آرایش به برخی زنان در محیط های کاری صورت می گیرد، اظهار داشت: امکان بهبود اختلاط زن و مرد در محیط کار وجود دارد.

وی ادامه داد: حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید حدود عفاف را رعایت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: آیه «لا اکراه فی الدین» به معنای این است که اکنون در کشوری مانند ایران همه ادیان الهی در کنار هم مسالمت آمیز زندگی می کنند.

میردامادی به مسئله فیش های نجومی حقوقی نیز اشاره داشت و اضافه کرد: این موضوع اتفاق ناخوشایندی است که باید قوه قضاییه با آن برخورد کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز