همزمان با ایام تابستان:

شهرستان ملارد آماده پذیرایی و خدمات بهتر به مسافرین عبوری می باشد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۵:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۲۸۰
شهرستان ملارد آماده پذیرایی و خدمات بهتر به مسافرین عبوری می باشد
همزمان با شروع فصل تابستان ، اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای دائمی شهرستان ملارد با هدف استفاده از کلیه توانمندیها و امکانات برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین عبوری از این شهرستان برگزار گردید
به گزارش خبر گزاری برنا ، همزمان با شروع فصل تابستان ، اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای دائمی شهرستان ملارد با هدف استفاده از کلیه توانمندیها و امکانات برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین عبوری از این شهرستان برگزار گردید .
 گفتنی است در این جلسه، تعامل و همکاری همه اعضاء بر اساس مصوبات این ستاد ، تعیین و تجهیز محل های اسکان موقت مسافران با اطلاع رسانی و نصب بنر در ورودیهای شهرستان و تشدید نظارت ها بر اماکن و فضاهای عمومی از جمله رستورانها ، سرویسهای بهداشتی پارکها ، آب شرب و یخ فروشیها از مواردی بود که در این جلسه برآنها تاکید شد .
همچنین سرپرست معاونت فنی عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد در این جلسه از شهرداری ها ، اداره میراث فرهنگی و جمعیت هلال احمر خواست نسبت به احداث محل دائم در مبادی ورودی شهرستان برای استقرار نیروهای خدمات رسان در ایام تابستان و نوروز اقدام لازم معمول نمایند .
 
یقین لو با اشاره به اهمیت اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان گفت اداره راه و شهرسازی نسبت به رفع این نقاط و لکه گیری و مرمت آنها اقدام نماید.
چاپ کتابچه گردشگری شهرستان ملارد و رفع نقاط کور تلفن همراه و آنتن دهی در برخی مناطق دهستان اختر آباد از دیگر مواردی بود که برای رفاه حال مسافران در دستور کار قرار گرفته شده است .  

 

نظر شما