مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبرداد:

رشد ۱۹ درصدی ذخیره سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۵:۲۵
کد خبر: ۴۲۸۳۴۸
رشد ۱۹ درصدی ذخیره سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از رشد 19 درصدی ذخیره سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه سرخس خبرداد.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 560 میلیون متر مکعب گاز در مخزن شوریجه، ذخیره سازی شده است که این آمار در مدت مشابه سال قبل به میزان 469 میلیون متر مکعب بوده است و این موضوع رشد 19 درصدی را نشان می دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، میزان سه میلیارد و 534 میلیون متر مکعب گاز ترش از چاه های منطقه عملیاتی خانگیران سرخس دریافت شده است که این آمار مشابه سه ماهه اول سال 94 می باشد.

وی بیان داشت: این در حالیست که میزان گاز ارسالی به خطوط خروجی چهار ممیز شش دهم درصد نسبت به مدت مشابه در سال 94 رشد داشته است.

مهندس منبتی خاطر نشان ساخت: میزان تولید گوگرد در پالایشگاه خانگیران از رقم 143 هزار تن به 148 هزار تن افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با وجود ثابت ماندن میزان دریافت گاز ترش، تولید گوگرد مجتمع گازی شهید هاشمی نژاد نسبت به سال قبل، سه و نیم درصد رشد را نشان می دهد که این موضوع حکایت از افزایش راندمان تولید گوگرد در واحدهای بازیافت گوگرد این شرکت را دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یادآور شد: این شرکت با تعمیرات اساسی واحد شماره یک تصفیه گاز و در دست اقدام بودن تعمیرات واحدهای چهار و پنج و همچنین داشتن حداکثر تزریق به مخزن ذخیره سازی شوریجه، خود را برای خدمت رسانی در زمستان پیش رو و فراهم نمودن انرژی پاک گاز برای مردم عزیز میهن اسلامی مان آماده می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز