مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین خبر داد:

مسابقه کتابخوانی پرستش آگاهانه در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۸۳۶۴
مسابقه کتابخوانی پرستش آگاهانه در قزوین برگزار می شود
مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی پرستش آگاهانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام عبدالله قجر مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: مسابقه کتابخوانی پرستش آگاهانه ویژه کارکنان شهرداری قزوین و سازمان های تابعه در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام قجر افزود: 320نفر در مسابقه کتابخوانی «پرستش آگاهانه» شرکت کردند که به 30نفر از نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: منبع این مسابقه کتاب پرستش آگاهانه به نویسندگی دکتر محمدرضا رضوان طلب به صورت رایگان در اختیار کارکنان شهرداری قزوین و سازمان های تابعه قرار گرفته است و این مسابقه 21تیرماه سالجاری در سالن قائم شهرداری منطقه2 برگزار می شود.

حجت الاسلام قجر خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی یکی از شاخص های ارزیابی برای اعزام 50نفر از کارکنان شهرداری قزوین و سازمان های تابعه به مشهد مقدس و کربلای معلی در طول سال جاری است.

وی آشنایی هرچه بیشتر با احکام، فضایل و اهمیت نماز، ترویج فرهنگ اقامه به موقع نماز و انس با این فریضه دینی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین گفت: نماز یکی از بهترین راه های برقراری ارتباط با خداوند است که در این راستا ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین در کنار دیگر برنامه های فرهنگی، مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز را در دستور کار خود قرار داده است.

نظر شما