دادستان رودبار جنوب خبر داد:

رایزنی تحویل گرفتن سلاح های غیرمجاز در رودبار جنوب در حال انجام است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۵:۰۲
کد خبر: ۴۲۸۴۲۷
رایزنی تحویل گرفتن سلاح های غیرمجاز در رودبار جنوب در حال انجام است
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: رایزنی های لازم از طریق مجموعه سپاه پاسداران و بزرگان طوایف جهت تحویل سلاح های غیرمجاز در منطقه رودبار جنوب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سالاری در ادامه با اشاره به آمار عملکرد دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب افزود: در سال گذشته ورودی کل پرونده ها به این دادسرا 12 هزار و 297 فقره پرونده بوده و خروجی پرونده ها نیز 12 هزار و 457 بوده است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبارجنوب از عدم دستگیری به موقع متهمین فراری در جرائم مهمه توسط مرجع انتظامی، نداشتن بازداشتگاه، اداره ثبت اسناد و املاک، محل مناسب و تجهیزات کافی جهت پزشکی قانونی وجود سلاح های غیرمجاز و تردد حاملان اتباع غیرمجاز به عنوان مشکلات این حوزه نام برد.

وی اظهار کرد: جمع آوری تعداد زیادی از سلاح های غیرمجاز و برخورد قاطع با مجرمان حرفه ای در جرائم خشن، برگزاری جلسات متعدد شورای پیشگیری از وقوع جرم و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، ارتقاء وضعیت فرهنگی، تقویت نیروی انتظامی و به روز کردن تجهیزات آن از جمله اقدامات این دادستانی در سال گذشته بوده است.

سالاری به راه اندازی سیستم مانیتورینگ در مکانهای حساس شهر، پیشگیری از وقوع جرائم خشن، برخورد قاطع با مجرمان حرفه ای و جرائم سازمان یافته نیز به عنوان اقدامات انجام شده در سال گذشته اشاره کرد.

وی گفت: کمبود شدید کادر اداری و نداشتن قاضی در شعبه دادگاه کیفری 2 و دادگاه انقلاب نیز از جمله مشکلات این حوزه است

 

نظر شما