مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین:

سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۱:۲۰
کد خبر: ۴۲۸۵۱۹
سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با تمرکز بر "گردشگری حلال و ظرفیت های ایران در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدعلی حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در این رابطه گفت: سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری با عنوان گردشگری حلال– ظرفیت ایرانی، در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

حضرتی ها تصریح کرد: این جشنواره در واقع بستر را برای معرفی فرصت ها و ظرفیت های گوناگون صنعت گردشگری کشورمان برای مدیریت بهینه حضور گردشگران بین المللی به ویژه مسلمانان جهان را فراهم می آورد.

وی درباره اهداف این جشنواره افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم درباره اهمیت محورهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری در چهار بخش عکس حرفه ای و عمومی، سفرنامه نویسی، ایده نوین و فیلم برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 15مرداد به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irantourismfestival3.com و یا دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند تا در نیمه دوم مردادماه با داوری اثرات منتخب برگزیده شوند.

حضرتی ها در پایان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی در خصوص محورها و نحوه حضور در جشنواره در سایت مذکور قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: فراخوان، پوستر و تیزر این جشنواره ملی که به لایه های گردشگری همچون مهمان نوازی، خوراک ایرانی، پذیرایی، آداب و سنن، تنوع فرهنگی، پوشش سنتی، اقامت، صنایع دستی و گردشگری سلامت پرداخته، در سایت این اداره کل به نشانیqchto.ir در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز