مدیر منطقه یک آتش نشانی قزوین خبر داد؛

مهار شعله های آتش در جایگاه زباله صنعتی لیاء

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۲۸۵۳۳
مهار شعله های آتش در جایگاه زباله صنعتی لیاء
مدیر منطقه1 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از مهار آتش سوزی جایگاه زباله واقع در شهر صنعتی لیاء خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علیرضا رحمانی مدیر منطقه1 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: با تلاش آتش نشانان این منطقه آتش سوزی اتفاق افتاده در جایگاه زباله واقع در شهرصنعتی لیاء اطفاء حریق شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه125 آتش نشانی قزوین در ساعت14 و 38دقیقه روز جمعه هجدهم تیرماه از وقوع آتش سوزی در جایگاه زباله لیاء خبر داده شد که با توجه به وسعت و صنعتی بودن حریق بلافاصله نیروهای اطفاء حریق ایستگاه های 2، 3،4 و 7 این سازمان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران با اعزام به این منطقه مشاهده کردند شلعه های آتش و دود از محل دپوی پسماندهای صنعتی و شیمیایی  به سرعت در حال گسترش می باشد.

مدیر منطقه1 عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: با توجه به وسعت حریق و شیمیایی بودن مواد آتش نشانان نسبت به اطفاء حریق با فوم مخصوص آتش نشانی اقدام و از سرایت و گسترش حریق به سایر قسمت ها جلوگیری کردند.

گفتنی است در این عملیات 12نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با استفاده از چهار دستگاه خودروی سنگین(000/120لیتر آب و 4000لیتر کف آتش نشانی) نسبت به اطفاء حریق و ایمن سازی محل اقدام کردند.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز