معاون اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان :

لزوم تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۱:۴۸
کد خبر: ۴۲۸۶۵۸
لزوم تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه
معاون تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسیار زیادی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقای فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در رابطه با اهمیت مقوله حجاب و عفاف، گفت: مسأله حجاب، ریشه در تاریخ انسان داشته، همراه و همزاد او از ابتدا تا حال و تا امتداد تاریخ، بوده و خواهد بود.

 وی تصریح کرد: باید کوشید با امر به معروف و نهی از منکر در گسترش فرهنگ زیبای اسلامی و نگاه داشتن حجاب و عفت و دستورات الهی، در حفظ و گسترش آداب دینی و داشتن جامعه اسلامی و از بین بردن گناه کمک کرد و دچار غرب‌زدگی و عواملی که انسان را در مسیر خداپرستی منحرف می‌کند دوری گزید.

غلامی ادامه داد: قطعاً ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسیار زیادی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا تلاش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقای فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی اظهارکرد: تمام تلاش‌مان را در راستای رفع مشکلات و موانع پیش‌روی جامعه زنان استان به‌کار می‌گیریم و از تمام ظرفیت‌ها نهایت استفاده را خواهیم برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز