رونمایی از دو نرم افزار اندرویدی در بروجرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۷:۰۲
کد خبر: ۴۲۸۶۶۴
مرکز فرهنگی رسانه ای ( آسمان ) بروجرد از دو نرم افزار اندرویدی « وسایل من کجاست؟ » و « فرقه ضاله بهاییت» رو نمایی می کند .

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان  ، به مناسبت عید سعید فطر مرکز فرهنگی رسانه ای ( آسمان ) بروجرد  از دو نرم افزار اندرویدی « وسایل من کجاست؟ » - « فرقه ضاله بهاییت» رو نمایی می کند .

نرم افزار اندرویدی « وسایل من کجاست؟ »

نرم افزار اندرویدی « وسایل من کجاست؟ » نرم افزاری است جهت به خاطر سپردن و یاد آوری وسایل و اشیا اعم از وسایل شخصی ، ابزارآلات ،  وسایل محیط کار ، وسایل خانه و همچنین یادآموزی افراد ملاقات کننده خواهد بود .

این نرم افزار با دادن اطلاعات کامل و جامع می تواند به یادآوری هرچه سریع تر افراد و اشیا کمک کند.

کار این نرم افزار طبقه بندی وسایل و دارایی های استفاده کننده از این نرم افزار می باشد. به گونه ای که این طبقه بندی ها می تواند بر اساس میل کاربر عوض شود و قابلیت  تعییر را دارد  . 

نرم افزار اندرویدی « وسایل من کجاست؟ » به کاربر این اجازه را خواهد داد که برای حفظ امنیت نرم افزار آن را رمز گذاری کند.

"مهندس مصطفی بایسته " مسوول تیم نرم افزار مرکز فرهنگی رسانه ای (آسمان) ویژگی ها و قابلیت های  اصلی این نرم افزار را چنین برشمرده است .  .

۱.چند زبانه بودن

۲.گرافیک و کیفیت بالا

۳.دسترسی و محیط کار آسان برای کاربر

۴.قابلیت ارتقاء

۵.قابلیت بک آپ گیری

۶.امنیت بالا در حفظ اطلاعات

۷.قابلیت ثبت اطلاعات دقیق و کامل مورد نیاز برای هر شخص

نرم افزار  اندرویدی «فرقه ضاله بهاییت » :

نرم افزار اندرویدی «فرقه ضاله بهاییت »  به سفارش انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی توسط تیم نرم افزار مرکز فرهنگی و رسانه ای  (آسمان ) بروجرد ساخته شده است .

نرم افزار  اندرویدی «فرقه ضاله بهاییت »سعی نموده با شفاف سازی در مورد فرقه بهاییت اسناد ، کتاب و مدارکی را در این راستا معرفی نموده است و به واسطه  این نرم افزار  می توان کتاب ها و مقالات جامع با وضوع وهابیت  را دانلود و به اشتراک گذاشت.

این نرم افزار برای محققین ، پژوهشگران ، دانشجویان و کسانی که علاقه مند هستند سطح اطلاعات خود را در رابطه با فرقه ضاله وهابیت گسترش دهند ، ابزار مناسبی است که در کوتاهترین زمان بتوانند به این اطلاعات دست یابند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز