کمربندی سرعین تا آخر تابستان تکمیل می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۵:۵۴
کد خبر: ۴۲۸۶۸۳
کمربندی سرعین تا آخر تابستان تکمیل می‌شود
فرماندار سرعین از تکمیل کمربندی شهر سرعین تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش برنا،عاطف ناصری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شهری در سرعین گفت: برای اینکه بتوانیم ترافیک شهر سرعین را به ویژه در فصل گردشگری کنترل کنیم با همکاری بنیاد مسکن به سرعت پیگیر تکمیل پروژه کمربندی سرعین هستیم که ضلع شرقی آن در مراحل نهایی تکمیل بوده و قرار است تا شهریورماه بنیاد مسکن این پروژه را تکمیل کند و تحویل دهد.

وی با بیان اینکه با احداث این کمربندی و پیش‌بینی پارکینگ‌های متعدد برای خودروهای عبوری در این مسیر آرام آرام شهرداری از ورود خودرو به محدوده شهر سرعین به ویژه میادین اطراف گاومیش‌گلی جلوگیری می‌کند، ادامه داد: با توجه به اجرای طرح پیاده شهر در سرعین که بخشی از مقدمات آن فراهم آمده است امیدواریم از شلوغی و تراکم جمعیت و خودروهای عبوری در این منطقه کاسته شود.

ناصری تصریح کرد: بخش عظیمی از کمربندی سرعین از میدان امام علی تا سیمرغ و تندیس قارتال به طول چهار کیلومتر اجرایی شده و بخش‌های دیگر این پروژه نیز تا پایان تابستان تکمیل می‌شود و در یک برنامه سه الی چهار ساله سعی خواهیم کرد تا این کمربندی به محل اصلی تردد و توقف گردشگران در قالب پارکینگ‌های در نظر گرفته شده تبدیل شود.

وی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با نگاه اقتصاد درون‌زا و انجام برنامه‌های تحول اقتصادی به شکل برون‌گرا اشاره کرد و گفت: از تمام ظرفیت‌هایمان در سرعین به عنوان قطب گردشگری استفاده می‌کنیم تا با تکیه بر اقتصاد گردشگری بتوانیم این شهر را از گردشگری سنتی به سمت گردشگری مدرن تغییر دهیم.

فرماندار سرعین با بیان اینکه اقتصاد گردشگری سنتی دیگر جوابگو نیست و باید به سمت اقتصاد مدرن گردشگری حرکت کنیم، افزود: صنعت گردشگری با ارز‌آوری خاص به عنوان صادرات نامرئی امروزه بیش از هر زمان دیگر مورد توجه است و ارائه خدمات کیفی و جلب رضایت مشتریان جزء اهداف و برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود.

ناصری سه موضوع بازارسازی، بازاریابی و بازارداری را به عنوان مقوله‌های ارزشمند در بحث توسعه گردشگری یادآور شد و گفت: با همکاری اهالی سرعین از کسبه و بازاری گرفته تا هتل‌داران و صاحبان آب‌های گرم انتظار داریم تا با فراگیری آموزش‌های موثر و حضور در کلا‌س‌های آموزشی سعی کنند با روش‌های جدید جذب گردشگر آشنا شوند.

وی فعال کردن تورهای گردشگری را با توجه به مزیت سرعین اعم از آب‌های گرم و مواهب خدادادی به همراه توان بالا در مراکز اقامتی و گردشگری دانست و گفت: این ظرفیت‌های عظیم و بی‌نظیر می‌تواند نقطه عطف تحول در این حوزه به شمار بیاید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز