استاندار اردبیل:

بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد حمایت ویژه قرار می گیرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۲۸۶۹۴
بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد حمایت ویژه قرار می گیرد
استاندار اردبیل تاکید کرد که از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری حمایت ویژه می شود و تسهیلات ویژه ای در این زمینه در استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش برنا،مجید خدابخش در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین افزود: گردشگری از مهمترین محورهای توسعه استان است و ساماندهی و مدرن سازی آن در استان به جد مورد پیگیری می باشد.

وی با تاکید بر عبور از گردشگری سنتی و حرکت در مسیر گردشگری مدرن بیان کرد: این حوزه نیاز به خلاقیت دارد و فعالان آن با بکارگیری ابتکار، خلاقیت و تفکر نوین می توانند به رونق اقتصادی منطقه کمک کنند.

خدابخش با بیان اینکه استان اردبیل، استان گردشگری است ، اظهار کرد: ارایه خدمات مناسب به گردشگران همراه با خلاقیت و تنوع باید موجب ایجاد نشاط ، پرکردن اوقات فراغت و جلب آنها به ماندگاری بیشتر در استان شود .

وی لزوم احداث هتل های پنج ستاره در استان بویژه شهر سرعین ، معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه از طریق فضای مجازی و استفاده از ابزارهای تورگردانی را برای جلب گردشگران داخلی و خارجی مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: باید زمینه جلب بیشتر گردشگرانی که ارزآوری داشته و پول خرج می کنند در این منطقه فراهم شود تا اقتصاد منطقه رونق بیشتری گیرد.

استاندار اردبیل همچنین در دو روز گذشته از روند خدمات به گردشگران در شهرستان اردبیل و مشگین شهر نیز بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز