بیش از٤٠ پروژه درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۶۹۹
بیش از٤٠ پروژه درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی افتتاح می شود
همزمان با هفته تامین اجتماعی (١٩ تا ٢٥ تیر)، بیش از ٤٠ پروژه بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در ١٨ استان کشور افتتاح می شود.

به گزارش برنا،این طرح ها با هدف دسترسی بهتر و مناسب تر بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران به مراکز درمانی و بیمه ای این سازمان و با حضور مسئولان کشوری و سازمانی به بهره برداری می رسد.
شعب ٣ رشت، آستانه اشرفیه، ٢ سنندج، سقز، بانه و ساختمان جدید شعبه ٣ یزد از مراکز بیمه ای به شمار می آیند که در هفته تامین اجتماعی قرار است به بهره برداری برسند.
درمانگاه های شهدای نورآباد، شهدای پلدختر، آستانه اشرفیه، مریوان، خمین، استهبان، لامرد و ساختمان جدید درمانگاه رهنان هم از مهم ترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که در هفته تامین اجتماعی راه اندازی می شود.
به گزارش سازمان تامین اجتماعی ، ایجاد بخش و تجهیز مراکز درمانی به پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی از دیگر پروژه های سازمان در هفته یاد شده است که راه اندازی اورژانس و دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان خرم آباد، بخش نوزادان و NICU بیمارستان نرگس دورود، دستگاه های سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان و افزایش ٦ تخت ICU در بیمارستان رازی قزوین از آن جمله است.
بهره برداری از ارتقای هتلینگ بیمارستان های لبافی نژاد تهران، امام خمینی(ره) اراک، سبلان اردبیل و سنندج از دیگر پروژه های درمانی سازمان در هفته تامین اجتماعی است.
ساختمان ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی در استان های خوزستان و خراسان شمالی نیز در هفته مورد نظر افتتاح می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز