برای افتتاح هتل کایا لاله پارک؛

معاون رئیس جمهور به تبریز سفر می کند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۲۱۱
معاون رئیس جمهور به تبریز سفر می کند
مرتضی آبدار گفت: مسعود سلطانی فر علاوه بر افتتاح هتل لاله پارک تبریز، در مراسم راه اندازی دبیرخانه تبریز 2018 و افتتاح مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران شرکت می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به منظور افتتاح هتل کایا لاله پارک تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار افزود: مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در سفری یک روزه به تبریز علاوه بر افتتاح هتل لاله پارک تبریز، در مراسم راه اندازی دبیرخانه تبریز 2018 و افتتاح مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران شرکت می کند.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاح دبیرخانه تبریز 2018 در خانه حیدرزاده، از لوگوی تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 رونمایی خواهد شد و در ادامه تفاهم نامه سه جانبه میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز به امضا خواهد رسید.

آبدار گفت: معاون رئیس جمهور در ادامه سفر خود پس از افتتاح مجتمع تجاری- تفریحی ستاره باران در محل هتل لاله پارک حضور خواهد یافت تا در مراسم افتتاحیه این هتل شرکت کند.

وی افزود: هتل کایا لاله پارک که با سرمایه گذاری خارجی و مطابق با استانداردهای برتر بین المللی ساخته شده است، از مزایایی همچون اسکان در سطح کلاس جهانی، قرار گرفتن در کنار یک مجتمع تجاری بین المللی، حضور کادر حرفه ای و آموزش دیده، چندین سالن همایش و مجموعه مجهز ورزشی نیز بهره مند است.

وی یادآور شد: این هتل در 16 طبقه احداث شده است و دارای  220 اتاق و سوئیت است که با افتتاح این هتل ظرفیت اقامتی آذربایجان شرقی به میزان 500 تخت افزایش و به صورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز