گفتگوی صمیمانه با دبیر حزب مردم سالاری کـرج ؛

عـــارف طــحـــان : دولت یازدهم در بعد سیاست داخلی نمره قابل قبولی میگیرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۷:۱۳
کد خبر: ۴۲۹۲۲۹
عـــارف طــحـــان : دولت یازدهم در بعد سیاست داخلی نمره قابل قبولی میگیرد
دبیر حزب مردم سالاری شهرستــان کـــرج در گفتگو با خبـرگـــزاری بـرنــا گفت: کمتر از یکسال به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا باقی مانده در این زمان حساس تنها مدیران همسو و کار آمد که اعتقاد قلبی به برنامه های دولت دارند میتوانند در راستای اهداف آن حرکت کرده و مردم را راضی نگه دارند در غیر این صورت ما با نتایج غیرقابل قبول و غیر پیش بینی مواجهه می شویم که به صلاح اعتدال گرایی و میانه روی نخواهد بود .

عـــارف طــحـــان دبیر حزب مردم سالاری شهرستــان کـــرج در گفتگو با خبـرگـــزاری بـرنــا گفت : دولت یازدهم در بعد سیاست داخلی نمره قابل قبولی میگیرد زیرا اتحاد قابل تحسینی را میان نیروهای دوجناح سیاسی در سراسر کشور به وجود آورده ، تا جایی که فضای سیاسی ، اجتماعی کشور اینک به یک آرامش نسبی رسیده است که بخش قابل توجه آن نشات گرفته از تغییر رویکرد سیاسی در میان مدیران دستگاه های اجرایی کشور می باشد . 

این دانش آموخته علوم سیاسی در ادامه افزود : دولت با شرایط دشواری مواجه شده است. نبود سرمایه کافی برای دولت جدید و عقب ماندگی‌های زیادی که به واسطه مدیریت غلط مسوولین پیشین بر دولت یازدهم تحمیل شده، موقعیت کنونی را دشوارتر کرده است. از سوی دیگر عملکرد ضعیف بسیاری از نزدیکان رئیس جمهور بخصوص تیم رسانه ای ایشان باعث شده تا در جامعه قشر وسیعی از مردم پیرامون میزان محبوبیت رئیس جمهور دچار تردید شوند و انتظار فعالین سیاسی کشور این است که دولت بیشتر به حامیان واقعی خویش بها بدهد نه کسانی که هر روز با نسیمی تغییر جهت سیاسی می دهند .  طحان خاطرنشان کرد : دولت در عین حال که خود را مستقل از هردوجناح تعریف کرده است باید برای هردو جناح سیاسی کشور به یک میزان توزیع قدرت نماید . 

این فعال سیاسی افزود : معتقدم با توجه به اینکه کمتر از یکسال به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا باقی مانده در این زمان حساس تنها مدیران همسو و کار آمد که اعتقاد قلبی به برنامه های دولت دارند میتوانند در راستای اهداف آن حرکت کرده و مردم را راضی نگه دارند در غیر این صورت ما با نتایج غیرقابل قبولی مواجهه می شویم که به صلاح اعتدال گرایی و میانه روی نخواهد بود . 

 

خبرنگار : امید فراغت 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز