در دومین بازدید سرزده

استاندار به اداره کل تعزیرات حکومتی استان رفت

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۲۹۲۷۳
استاندار به اداره کل تعزیرات حکومتی استان رفت
در این بازدید سرزده که نشان از عزم جدی نماینده ارشد استان در دولت برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و همچنین بررسی وضعیت خدمت رسانی صورت گرفت؛ مهندس محنایی، معاون استاندار و همچنین جمعی از خبرنگاران نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛دکترسید موسی خادمی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها و نهادهای متولی مبارزه با قاچاق کالا در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند و در این زمینه بدون هیچ تعارفی برخورد قاطعانه داشته باشند تا به نوعی شاهد رونق تولید و توسعه اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا به نوعی حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند استقرار ایستگاه ایست بازرسی در برخی مبادی ورودی و جاده‌های این استان است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های در دستور کار مدیریت ارشد این استان عنوان کرد و گفت: به همه اعضای شورای اداری اعلام کردیم که هر هفته به طور سرزده از یک یا دو اداره بازدید دارم.

خادمی ابراز کرد: هدف از بازدید سرزده از ادارات مچ‌گیری نیست بلکه این بازدیدها با هدف بهبود کار و از نزدیک در جریان قرار گرفتن فعالیت‌ها و کمبودهای آن مجموعه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز