مسئول ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد

درخشش بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در نبود حامی مالی

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۲۸۲
درخشش بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در نبود حامی مالی
مسئول ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: درخشش بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی در نبود حامی مالی

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مسؤول ورزش بانوان کهگیلویه و بویراحمد از درخشش بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی با توجه به کمی اعتبارات و نبود حامی خبر داد.

اقدس نوربخش امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار کرد: بانوان کهگیلویه و بویراحمدی در بسیاری از رشته‌های ورزشی استعدادهای خوبی برای رشد و شکوفایی دارند.

معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از این ورزشکاران حمایت شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه ورزش استان استفاده کنیم.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان برخی موفقیت‌ها در زمینه ورزش بانوان در استان گفت: در رشته‌های مختلف مانند فوتبال، هاکی و جودو و هندبال موفقیت‌های بسیار خوبی در سطوح مختلف کشوری و ملی کسب کرده‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در فوتبال و فوتسال موفقیت‌ها بسیار چشمگیر بود و توانسته‌ایم بازیکنان زیادی به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در سال‌های اخیر معرفی کنیم.

وی در همین خصوص به درخشش بانوان هم‌استانی در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: برخی بازیکنان در سطح آسیا درخشش داشتند که از جمله بهترین گلزن فوتبال آسیا را معرفی کردیم.

نوربخش افزود: همچنین در رشته جودو در سطح آسیا افتخاراتی کسب کردیم و جودو امروز یکی از رشته‌های بسیار موفق در استان در حوزه بانوان به شمار می‌رود.

این مسؤول یکی از مشکلات بزرگ ورزش را در چند سال اخیر کمبود اعتبارات ذکر کرد و گفت: اگر اعتبارات بیشتری در اختیار داشته باشیم به موفقیت‌های بیشتری دست خواهیم یافت.

وی خاطرنشان کرد: در استان استعدادهای ورزشی در بیشتر رشته‌ها هستند که در صورت تأمین اعتبار لازم برای شناسایی آنها، آینده ورزش استان تضمین خواهد شد.

نوربخش یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش از جمله در حوزه بانوان را نبود حامی مالی دانست و گفت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی که در سایر استان‌ها از ورزش حمایت می‌کنند، در استان ما وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز