معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

دستگاه های اجرایی عملکرد حوزه جوانان را ارائه دهند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۳:۱۷
کد خبر: ۴۲۹۲۸۹
دستگاه های اجرایی عملکرد حوزه جوانان را ارائه دهند
مهران قاسمی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان، مستندات خود را درباره امور جوانان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مهران قاسمی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین در جلسه ساماندهی امور جوانان این استان گفت: باتوجه به اهمیت حوزه جوانان تمامی دستگاه هایی که با این حوزه سروکار دارند باید گزارشات خود را در اسرع وقت در اختیار ما قرار دهند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خواسته ما از دستگاه های اجرایی استان این است که عملکرد حوزه جوانان خود را ارائه دهند که شامل کمیته های اشتغال با مرجعیت اداره کار، تامین اجتماعی، فضای مجازی و سلامت و بهداشت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و ازدواج می شود.

قاسمی با تاکید بر حساسیت بخش جوانان خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم اعلام قبلی هنوز برخی دستگاه ها گزارشات خود را به ما ارائه نکرده اند که امیدواریم هرچه زودتر آنها را در اختیار ما قرار دهند.

وی در این خصوص تصریح کرد: این دستگاه ها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا عملکرد خود در حوزه اوقات فراغت را برای ما تشریح کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قزوین اذعان کرد: در این زمینه هریک از کمیته ها می توانند برنامه هایی را برگزار کنند که برنامه های برتر به جشنواره کشوری راه می یابند.

قاسمی با اشاره به اینکه این معاونت ناظر عملکرد دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان است، اظهارکرد: ما وظیفه داریم عملکرد این دستگاه ها را رصد کنیم که اداره کل ورزش و جوانان قزوین هم نیز  در حوزه ورزش برنامه ریزی هایی برای جوانان دارد.

قاسمی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز