در شهرستان شهریار برگزار شد:

دوازدهمین اجلاس عکاسان استان تهران و منتخبین کشور

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۷:۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۳۶۹
دوازدهمین اجلاس عکاسان استان تهران و منتخبین کشور
دوازدهمین اجلاس عکاسان استان تهران و منتخبین کشور برای ارائه راهکار های مناسب جهت صنف عکاسان در شهرستان شهریار بر گزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، دوازدهمین اجلاس عکاسان استان تهران و منتخبین کشور با حضور روسای اتحادیه های استانهای، البرز، خراسان رضوی، مازنداران، گلستان، زنجان و کلیه شهرستانهای استان تهران،با حضور ضرغام فرماندار شهر قدس، معاون عمرانی فرمانداری شهریار معاونان و روسای اتاق اصناف و صنعت معدن، شهرستان های شهریار، ملاردو شهرقدس در تالار باغ گیلاس شهریار برگزار شد.

در همین خصوص، ﻋﻴﺴﻲ ﻭﺣﺪﺕ رئیس اتحادیه عکاسان و چاپخانه داران  و مسوول سایت خبر شهر  شهرستان شهریار  که برگزار کننده این مراسم بود در گفتگو با برنا گفت: با توجه به اینکه مشکل صنف عکاسان در سالهای اخیر به معضل بزرگی برای جامعه عکاسان کشور تبدیل شده است و تداخل کارهای  دفاتر پیشخوان دولت و سایر ارگانهای دولتی با   این مجموعه باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی افزود،  این تداخل ها که مغایر با اصل ۴۴ قانون اساسی نیز است، باعث رکود شدید اقتصادی در این مجموعه بزرگ کشوری که  با بیش از ۱۷ هزار واحد صنفی با خطر شدید ورشکستگی مواجه شده است.

وحدت در پایان عمده ترین اهداف تشکیل دوازدهمین اجلاس عکاسان استان تهران و منتخبین کشور را ارائه راهکار های مناسب برای برون رفت از این معضل بزرگ ذکر کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز