مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی خبر داد:

حذف ۴ شرط اصلی مسکن مهر برای پروژه های فاقد عضو

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۴:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۳۹۸
حذف ۴ شرط اصلی مسکن مهر برای پروژه های فاقد عضو
مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی از حذف 4 شرط اصلی مسکن مهر برای پروژه های فاقد عضو خبر داد.

محمد پورقربانی در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند در تشریح شرایط ابلاغی جدید مسکن مهر، اظهار داشت: به منظور رونق بخشی و تحرک در بازار مسکن طی آخرین ابلاغ وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن، 4 شرط اصلی مسکن مهر تنها برای پروژه هایی که فاقد عضو می باشند حذف شد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که می توان گفت با حذف آن مردم اقبال بیشتری برای خرید واحدهای مسکن مهر پیدا می کنند حذف فرم "ج" از شرایط متقاضیان می باشد که به نوعی یک فیلتر بوده و افراد زیادی را از این امکان محروم کرد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی از حذف شرط تاهل به عنوان دومین فاکتور حذف شده نام برد و گفت: مجردها و افراد بالای 18 سال هم می توانند نسبت به خرید واحدهای مسکونی مسکن مهر اقدام کنند.

پورقربانی تصریح کرد: سومین شرط حذف شده برای ثبت نام واحدهای مسکونی فاقد متقاضی، حذف شرط مالکیت از سال 1384 به بعد می باشد که به عبارتی یعنی متقاضیانی که دارای واحد مسکونی شخصی نیز هستند می توانند نسبت به ثبت نام واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر اقدام کنند.

وی شرط چهارم حذف شده مربوط به 5 سال سابقه سکونت عنوان کرد و افزود: طبق آن متقاضیان میتوانند در اقصی نقاط کشور واحد های مسکن مهر را خریداری کنند.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان جنوبی در خصوص چگونگی اعمال روال پیش بینی شده در خصوص پروژه های فاقد عضو مسکن مهر، گفت: با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی و شفاف سازی وضعیت پروژه، مکاتبات لازم با مرکز از طریق این اداره کل انجام و پس از عضو گیری، متقاضیان جدید در مرحله نهایی به بانک معرفی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری و همیاری متقابل بانک مسکن، راه و شهرسازی و سایر ادارات کل متعامل با بخش مسکن، اظهار امیدواری کرد و با تدبیر انجام شده پروژه های مسکن مهر در استان نهایی و اتمام خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز