در جهت قرار گرفتن در فصل تابستان:

کمیته اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی رباط کریم تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۰:۱۵
کد خبر: ۴۲۹۴۰۰
کمیته اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی رباط کریم تشکیل شد
کمیته اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی رباط کریم، در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبر گزاری برنا دراستان تهران، کمیته اجرایی طرح اوقات فراغت تبلیغات اسلامی رباط کریم در جهت قرار گرفتن در فصل تابستان و رسالت سازمان در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور حجج اسلام تولائی، سرپرست، هدایتی، کارشناس فرهنگی، عابد اسماعیل زاده، کارشناس امور قرآنی، جلیلی، مسئول روابط عمومی و دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تشکیل شد، در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی پایگاه های تابستانی و اهم فعالیت های آنان بحث و تبادل نظر شد.

تولائی، با بیان اینکه در شناسایی پایگاه های پویا و توانمند جهت برگزاری فعالیت های تابستانی باید دقت شود، اظهار کرد: امسال در ۳۰ پایگاه، طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار می‌شود که در ۳ پایگاه به صورت محوری انجام خواهد شد.

در ادامه، دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت تابستانی به کلیات این طرح پرداخت و عنوان کرد: مخاطبین این طرح را دانش آموزان از گروه سنی۱۰ تا ۱۸ سال تشکیل می دهد که در مساجد  و حسینیه ها، کانون های فرهنگی و تبلیغی، مدارس و مراکز آموزشی و مؤسسات و خانه های قرآنی برگزار می‌شود.

جلیلی، اظهار کرد: موضوع فعالیت های تابستانی در این پایگاه ها شامل آموزش قرآن، آموزش احکام، مباحث اعتقادی و اخلاقی، معارف اسلامی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز