ایجاد فضای آرام و تعامل صحیح با افکار عمومی می تواند اعتماد مردم به نظام مالیاتی را افزایش دهد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۹:۳۴:۳۰
کد خبر: ۴۲۹۴۶۶
ایجاد فضای آرام و تعامل صحیح با افکار عمومی می تواند اعتماد مردم به نظام مالیاتی را افزایش دهد
استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد فضای آرام و تعامل صحیح با افکار عمومی می تواند افزایش ارتباط و اعتماد مردم به نظام مالیاتی و به تبع آن افزایش درآمدهای دولت را به دنبال داشته باشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان که عصر امروز با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد فضایی آرام و به دور از تشویش می تواند همکاری مردم با نظام مالیاتی را افزایش دهد، افزود: باید فضایی ایجاد شود تا مردم بتوانند با خیال راحت نسبت به پرداخت مالیات اقدام نموده و از این طریق در اداره امور کشور سهیم شوند.

وی فرهنگ‌سازی و ایجاد اعتماد و شفافیت در نحوه پرداخت مالیات و آشنایی‌کامل مردم با قوانین را از دیگر راهکارهای ارتقای درآمدهای استانی دولت برشمرد.

رییس ستاد تجهیز درآمد استان در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد اعتماد در میان مردم یک اصل اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد نیز گفت: این مردم در راه صیانت از آرمان های انقلاب و حفاظت از خاک این مرز و بوم، جانفشانی ها کرده و در این مسیر شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب شده است، امروز نیز می توان از همین ظرفیت و اعتماد مردمی، در جهت اداره امور کشور به بهترین نحو ممکن بهره گرفت.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های استان اشاره کرد و افزود: استان آذربایجان غربی ظرفیت و قابلیت های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی دارد بطوریکه در صورت استفاده بهینه از منابع موجود، می توان به راحتی استان را بصورت نظام درآمد- هزینه ای اداره کرد و این پیشنهاد را نیز ما به دولت داده ایم که اگر مورد موافقت قرار گیرد استان را از طریق منابع درآمدی خودش که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نیز می باشد اداره کنیم.

سعادت همچنین در این جلسه از دستگاههای استانی خواست در جهت تحقق درآمد وصولی مصوب استان در سالجاری اهتمام کافی را داشته باشند.

در این جلسه غفارپور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز گزارشی از عملکرد دستگاههای وصول کننده منابع درآمدی استان در سه ماهه نخست سالجاری را ارائه کرد.

اعضای ستاد تجهیز درآمد استان نیز در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای خود را برای ارتقای درآمدهای استان مطرح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز