استاندار تاکید کرد:

ضرورت تمرکز بر مزیت ها و قابلیت های مازندران در جهت توسعه اشتغال

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۵۰۹
ضرورت تمرکز بر مزیت ها و قابلیت های مازندران در جهت توسعه اشتغال
ربیع فلاح با اشاره به این که توانایی و زمینه ارتقا اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در مازندران وجود دارد، یاد آور شد: باید همراه با توسعه صنعت و تولید و سرمایه گذاری، در راستای ایجاد و تقویت بنگاه های کوچک و مشاغل خرد اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با تاکید بر این که باید روی مزیت ها و قابلیت های مازندران در جهت توسعه اشتغال تمرکز نمود، تصریح کرد: باید با الگوگیری درست بر اساس برنامه ای اصولی و متناسب با شرایط استان نسبت به بالفعل نمودن مزیت ها وتوانمندی های بالقوه کسب و کار استان اهتمام نمودو در این راستا اجرای طرح تکاپو می تواند کمک بزرگی به افزایش بهره وری نماید.

استاندار با اشاره به این که توانایی و زمینه ارتقا اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در مازندران وجود دارد، عنوان کرد: باید همراه با توسعه صنعت و تولید و سرمایه گذاری، در راستای ایجاد و تقویت بنگاه های کوچک و مشاغل خرد اقدام کرد.

وی با اعلام اینکه با تلاش کمیته حضرت امام (ره)، بهزیستی و بسیج سازندگی در سال جاری نزدیک به 15 هزار شغل در استان ایجاد شد، اظهار داشت: در مشاغل کوچک با اتکای به نیروی عمومی و اعتبارات اندک می توان در جهت توسعه اشتغال گام برداشت.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اراضی بالادست مازندران را برای اجرای طرح های زراعی مطالعه شده و علمی به منظور توسعه کار و اشتغال بسیار مستعد دانست و ابراز کرد: نمی توان در حل مساله اشتغال تنها به واحدهای صنعتی و مشاغل کارخانه ای اکتفا کرد و ظرفیت های دیگر استان را نادیده گرفت.

ربیع فلاح با اشاره به این که بانوان مازندران در برخورداری از تحصیلات عالیه نسبت به استان های دیگر کشور در سطح بالاتری قرار دارند، گفت: باید برای اشتغال این قشر، متناسب با پایگاه فکری، اجتماعی و تحصیلی آنان و با بهره گیری از مزیت های شغلی استان برنامه یی ارایه شود.

ربیع فلاح برای برون رفت از مشکل کوتاه مدت اشتغال بر تمرکز استان روی چند پروژه کاری تاکید کرد و افزود: انتخاب زمینه های کاری دارای اولویت و مزیت بالا در این راستا راهگشاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز